06-13-020S Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2021) Силабус навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-020s.pdf Download(395kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Бренд менеджмент» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Вивчення дисципліни Бренд менеджмент забезпечує розуміння студентами системи спеціальних теоретичних знань з питань розробки торгового знаку, розуміння значення брендів у маркетинговій діяльності підприємства; знань основних характеристик та атрибутів брендів, методів визначення цінності бренду; оволодіння методичним інструментарієм маркетингових досліджень у бренд-менеджменті, підходами до моделювання брендів з врахуванням особливостей споживчої поведінки; набуття практичних навичок розробки бренд-стратегій підприємства залежно від ринкових умов; засвоєння основних концепцій та принципів позиціювання бренду; аналіз ділових ситуацій у бізнесі і в маркетингу зокрема дозволяє поглянути на представлені проблеми в реальному часі. Мета навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент» – вивчення принципів і технологій формування брендів, розуміння ролі і призначення брендів в комерційній та некомерційній діяльності, формування у майбутніх фахівців соціально-відповідальної і професійно-компетентної культури управління активами торгової марки. Основні завдання вивчення дисципліни: розкрити поняття, цілі та основні завдання бренд-менеджменту, отримати теоретичні знання щодо сутності бренд-менеджменту, сформувати та засвоїти навички вирішення проблем в галузі побудови ефективної системи брендингу. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати: - основні поняття і стратегії брендингу; принципи формування бренду; - знати технологій управління активами торгової марки, - знати особливості брендингу в різних галузях і сферах діяльності; - знати особливості брендингу в різних соціокультурних середовищах. вміти: - застосовувати концептуальні і методологічні знання про створення брендів, - застосовувати на практиці методи аналізу, креативу та інновацій в брендингу; - проектувати, просувати і капіталізовувати бренди, - управляти брендингом в комерційній та некомерційній сфері, - володіти новими технологіями брендингу.
Title in English
SYLLABUS Brand management ЗП 4 Code in Educational Program Educational level: Master’s (second) 07 Fields of knowledge Management and administration 075 Speciality Marketing Educational Program: Marketimg
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-020S, бренд-менеджмент |
Шифр: | 06-13-020S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 05 Черв 2021 10:57 |
Останні зміни: | 05 Черв 2021 10:57 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20708 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року