Силабус навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-15S Попко, О. В. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-15S.pdf

Download(316kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Міжнародний маркетинг» є теоретико-методологічною основою застосування інструментів міжнародного маркетингу для розробки та впровадження міжнародних маркетингових планів і стратегій, адаптації експортоорієнтованих операторів вітчизняного ринку до умов світових ринків товарів і послуг. Метою викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок дослідження тенденцій та закономірностей функціонування вітчизняного і світових ринків товарів і послуг, розробки конкурентної маркетингової стратегії для виходу на світові ринки. Основні цілі: надання студентам знань про сутність і сферу міжнародного маркетингу; особливості проведення аналізу маркетингового середовища та виявлення його впливу на зовнішньоекономічну діяльність підприємства; розкриття теоретичних основ формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики вітчизняних підприємств, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність; формування практичних навичок дослідження світових ринків, сегментації світових ринків та обґрунтування вибору стратегії виходу на світові ринки товарів і послуг.

Title in English

SYLLABUS INTERNATIONAL MARKETING, Code in Educational Program ПП4, Educational level: master's (second), Field of knowledge: 07 Management and administration, Field of study: 075 Marketing, Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-15S, міжнародний маркетинг
Шифр: 06-13-15S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В.М. Бежук
Дата внесення: 09 Лип 2021 06:48
Останні зміни: 09 Лип 2021 23:24
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20870
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року