06-13-26S Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2021) Силабус навчальної дисципліни "Брендинг" для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-26S (2).pdf Download(388kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Брендинг» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Вивчення дисципліни Брендинг забезпечує розуміння студентами системи спеціальних теоретичних знань з питань розробки торгового знаку, розуміння значення брендів у маркетинговій діяльності підприємства; знань основних характеристик та атрибутів брендів, методів визначення цінності бренду; оволодіння методичним інструментарієм маркетингових досліджень у брендингу, підходами до моделювання брендів з врахуванням особливостей споживчої поведінки; набуття практичних навичок розробки бренд-стратегій підприємства залежно від ринкових умов; засвоєння основних концепцій та принципів позиціювання бренду; аналіз ділових ситуацій у бізнесі і в маркетингу зокрема дозволяє поглянути на представлені проблеми в реальному часі.
Title in English
SYLLABUS Branding ВК 5.2 Code in Educational Program Educational level: Master’s (second) 07 Fields of knowledge Management and administration 075 Speciality Marketing Educational Program: Marketimg
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-26S, брендинг |
Шифр: | 06-13-26S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Тарасюк Наталія Віталіївна |
Дата внесення: | 01 Жов 2021 12:28 |
Останні зміни: | 01 Жов 2021 12:28 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21617 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року