Завдання до практичних робіт з навчальної дисципліни «Фізика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського рівня) за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» денної та заочної форм навчання. Частина І

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

05-06-86М Рибалко, А. В. та Лебедь, О. О. (2021) Завдання до практичних робіт з навчальної дисципліни «Фізика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського рівня) за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» денної та заочної форм навчання. Частина І. [Методичне забезпечення]

[img] Text
05-06-86М.pdf

Download(1MB)

Анотація

Приєднання України до Болонської конвенції та інтеграція до єдиного європейського простору вищої освіти передбачає реформування вищої школи шляхом впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. Завдання до практичних робіт з навчальної дисципліни «Фізика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського рівня) за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» 193 спеціальності «Геодезія та землеустрій» денної та заочної форм навчання максимально наближені до майбутньої спеціальності студентів. Дисципліна «Фізика» ґрунтується на фундаментальних закономірностях природи і поняттях, що складають основу технічної грамотності майбутніх інженерів і ставить за мету дати студентам сучасні знання про закономірності фізичних та технологічних процесів; ознайомлення їх з основними положеннями і закономірностями фізичної картини світу та формування на цій основі наукового світогляду з проблем базових технологій, уміння проводити технічні розрахунки за фізичними рівняннями, розуміння фізичних засад сучасних геодезичних та геоінформаційних досліджень. Пізнавальна діяльність потребує глибокої діагностики та контролю її ходу як з боку викладача, так і самими студентами. Тому пропонована система навчальних вправ має на меті виконання не лише контролюючих, а й навчально-діагностичних функцій, і складається двох частин:1) завдання із вибором правильної відповіді (тестові завдання); 2) нескладні розрахункові фізичні задачі. Під час виконання цих завдань студент може здійснювати власну оцінку результату своєї навчальної діяльності та рівня опанованих ним знань; у разі необхідності відкоригувати їх; самому оцінити свій внутрішній потенціал щодо природних та набутих здібностей. Використовуючи пропоновані завдання на практичних заняттях викладач може сам вибирати на свій розсуд теми завдань та здійснювати їх корекцію.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 05-06-86М, фізика
Шифр: 05-06-86М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво
Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво > 193 Геодезія та землеустрій
Підрозділи: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Хімії та фізики
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 11 Жов 2021 11:12
Останні зміни: 11 Жов 2021 11:12
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21691
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року