05-06-105М Рибалко, А. В. та Лебедь, О. О. (2021) Завдання до практичних робіт з навчальної дисципліни «Фізика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського рівня) за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» денної та заочної форм навчання. Частина ІІ. [Методичне забезпечення]
|
Text
05-06-105М.pdf Download(882kB) |
Анотація
Приєднання України до Болонської конвенції та інтеграція до єдиного європейського простору вищої освіти передбачає реформування вищої школи шляхом впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. Завдання до практичних робіт з навчальної дисципліни «Фізика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського рівня) за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» 193 спеціальності «Геодезія та землеустрій» денної та заочної форм навчання максимально наближені до майбутньої спеціальності студентів. Дисципліна «Фізика» ґрунтується на фундаментальних закономірностях природи і поняттях, що складають основу технічної грамотності майбутніх інженерів і ставить за мету дати студентам сучасні знання про закономірності фізичних та технологічних процесів; ознайомлення їх з основними положеннями і закономірностями фізичної картини світу та формування на цій основі наукового світогляду з проблем базових технологій, уміння проводити технічні розрахунки за фізичними рівняннями, розуміння фізичних засад сучасних геодезичних та геоінформаційних досліджень. Пізнавальна діяльність потребує глибокої діагностики та контролю її ходу як з боку викладача, так і самими студентами. Тому пропонована система навчальних вправ має на меті виконання не лише контролюючих, а й навчально-діагностичних функцій, і складається двох частин:1) завдання із вибором правильної відповіді (тестові завдання); 2) нескладні розрахункові фізичні задачі. Під час виконання цих завдань студент може здійснювати власну оцінку результату своєї навчальної діяльності та рівня опанованих ним знань; у разі необхідності відкоригувати їх; самому оцінити свій внутрішній потенціал щодо природних та набутих здібностей. Використовуючи пропоновані завдання на практичних заняттях викладач може сам вибирати на свій розсуд теми завдань та здійснювати їх корекцію.
| Тип елементу : | Методичне забезпечення |
|---|---|
| Ключові слова: | 05-06-105М, фізика |
| Шифр: | 05-06-105М |
| За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
| Тематики: | Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво > 193 Геодезія та землеустрій |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Хімії та фізики |
| Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
| Дата внесення: | 11 Жов 2021 11:20 |
| Останні зміни: | 11 Жов 2021 11:20 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21692 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень