Силабус навчальної дисципліни "Маркетинг сфери туризму та гостинності" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою Туризм спеціальності 242 Туризм

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-28S Коротун, О. П. (2021) Силабус навчальної дисципліни "Маркетинг сфери туризму та гостинності" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою Туризм спеціальності 242 Туризм. [Силабус]

[img] Text
06-13-28S.pdf

Download(507kB)

Анотація

Навчальна дисципліна "Маркетинг сфери туризму та гостинності" є нормативною дисципліною для підготовки студентів спеціальності "Туризм" з галузі знань 24 "Сфера обслуговування" денної та заочної форм навчання, і викладається згідно з навчальним планом підготовки студентів за освітнім рівнем "бакалавр". Метою дисципліни "Маркетинг сфери туризму та гостинності" є формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі маркетингу туризму та індустрії гостинності, набуття практичних навичок щодо просування туристичного продукту на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств туристичної індустрії. Закономірності розвитку маркетингу туристичної індустрії в ринкових умовах, система маркетингу туристичних та готельно-ресторанних підприємств. Завданням дисципліни "Маркетинг сфери туризму та гостинності" є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу. У результаті вивчення дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» студент повинен: знати:  методи маркетингового ціноутворення у туризмі та готельно-ресторанній справі;  методи і нормативну основу реклами туристичних продуктів та готельно-ресторанних послуг;  методи стимулювання продажу;  методи пропаганди туристичних продуктів та готельно-ресторанних послуг;  методи стимулювання збуту;  процеси управління каналами розподілу. вміти:  коригувати обсяги, асортимент і ціни за одиницю послуг, які надаються, досліджуючи і прогнозуючи сезонні коливання, використовуючи методики визначення сезонних коливань, методи прогнозування та структуру витрат на одиницю послуг;  організовувати підготовку, презентацію і поширення спеціалізованої інформації, використовуючи рекламні та PR технології;  формувати попит і просувати туристичні продукти та готельно-ресторанні послуги на ринку за результатами маркетингових досліджень і рекламної діяльності;  приймати рішення щодо каналів реалізації туристичного продукту на основі вивчення можливостей потенційних комерційних партнерів на засадах дотримання основ господарського і міжнародного права,  вести документообіг і проводити ділові перемовини;  стимулювати збут туристичних продуктів та готельно-ресторанних послуг, використовуючи методи і прийоми, стимулювання попиту і принципи мотивації збутової діяльності, нерекламні методи просування;  здійснювати пошук перспективних партнерів зі збуту туристичного продукту, використовуючи основні форми продажу туристичного продукту, схеми просування продукту туроператора, методи і нормативні основи. Програмний матеріал теоретичного курсу рекомендується вивчати в порядку, передбаченому методичними вказівками.

Title in English

SYLLABUS Тourism and hospitality marketing ЦПП 2.6 Code in Educational Program Educational level: bachelor (first) 24 Fields of knowledge Service sector 242 Speciality Tourism Educational Program: Tourism

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-28S, маркетинг, туризм
Шифр: 06-13-28S
Тематики: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 05 Лист 2021 13:44
Останні зміни: 05 Лист 2021 13:44
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22011
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року