06-10-55М Сухаревська, Г. В. та Клинова-Дацюк, Г. Д. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Реклама в ЗМК» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Журналістика» спеціальності 061 «Журналістика» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-10-55M.pdf Download(484kB) |
Анотація
Велику частину ефіру на телебаченні та в інших засобах масової інформації займає реклама різних товарів (робіт, послуг). Проблема в тому, що така реклама не завжди відповідає чинному законодавству України. В рекламних матеріалах рекламодавців поряд з іншим змістовним наповненням присутні також об’єкти права інтелектуальної власності, які мають відповідати чинному законодавству України про інтелектуальну власність. Тому вивчення дисципліни «Реклама в ЗМК» є актуальною та нагальною. При опрацюванні цього курсу студенти ознайомляться із суттю та принципами реклами, її різновидами, законодавчою базою тощо. Мета вивчення навчальної дисципліни – сприяти прикладній та спеціалізованій підготовці фахівців із знанням теоретичних і практичних параметрів реклами як важливого компоненту та параметру соціально-комунікативної дійсності.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-10-55М, реклама в ЗМК |
Шифр: | 06-10-55М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 6 Журналістика Шифр галузі знань > 6 Журналістика > 61 Журналістика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Українознавства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 18 Лист 2021 12:40 |
Останні зміни: | 18 Лист 2021 12:40 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22151 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року