06-10-54М Супрун, В. М. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Іміджологія в ЗМК» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Журналістика» спеціальності 061 «Журналістика» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-10-54M.pdf Download(566kB) |
Анотація
Успішна іміджкомунікація – це запорука оволодіння увагою аудиторії, своєрідна форма соціального впливу на неї. Завдяки збільшенню кількості комунікативних мас-медійних потоків про імідж постійно говорять на радіо й телебаченні, про нього читаємо на шпальтах газет і журналів, проте семантичне ядро цього поняття, на жаль, мало кому зрозуміле до кінця. Разом з тим тільки нешироке коло фахівців обізнані з поки що молодою галуззю сучасної гуманітаристики – іміджологією. Як синтез низки дисциплін іміджологія – це «наука про становлення і формування певних механізмів, методів, засобів, технологічних процедур і форм впливу на людей з метою усвідомлення ними необхідності самовдосконалення, вироблення бажаних рис і характеру поведінки в суспільстві, державі, установі, групі» (Юрій Палеха). Еволюціонуючи швидкими темпами, іміджологія стає все більш необхідною сучасній інтегрованій у соціум людині, а позаяк творцю суспільної думки нації – журналістові.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-10-54М, іміджологія в ЗМК |
Шифр: | 06-10-54М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 6 Журналістика Шифр галузі знань > 6 Журналістика > 61 Журналістика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Українознавства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 06 Груд 2021 11:00 |
Останні зміни: | 06 Груд 2021 11:00 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22242 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року