Турченюк, М. О. та Швець, М. Д. та Карпан, Т. С. (2010) Маркетинг. НУВГП, Рівне, Україна.
|
Text
105 zah.pdf Download(10MB) | Перегляд |
Анотація
Навчальний посібник містить типову програму, вказівки щодо вивчення окремих тем, тематику самостійної роботи, плани практичних занять, тестову програму, типові вправи та задачі, список рекомендованої літератури, які можуть бути корисними при самостійному вивченні дисципліни в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу студентами економічних спеціальностей вищих навчальних закладів
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, ринок, товар, цінова політика підприємства, товарорух, просування товару |
УДК: | 339.138 (075) |
ББК: | 65.290я7 |
Авторський знак: | Т 89 |
Бібліографічний опис: | Турченюк М. О. Маркетинг : навч. посіб. / М. О. Турченюк, М. Д. Швець, Т. С. Карпан. – Рівне : НУВГП, 2010. – 293 с. |
Тематики: | Навчальні видання > Навчальний посібник |
Користувач, що депонує: | А. С. Мельник |
Дата внесення: | 18 Черв 2015 09:05 |
Останні зміни: | 19 Лип 2016 12:40 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2269 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року