Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Техніки соціально-психологічного тренінгу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня» за освітньо-професійною програмою Психологія спеціальності 053 «Психологія» денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-357М Ставицький, О. О. та Ставицька, О. Г. (2022) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Техніки соціально-психологічного тренінгу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня» за освітньо-професійною програмою Психологія спеціальності 053 «Психологія» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-03-357М.pdf

Download(547kB)

Анотація

В сучасних умовах активного входження України в європейський освітній простір гостро актуалізується потреба модернізації освітньої системи, зокрема в контексті застосування прикладних технологій психологічної науки. Для професійного психолога, особливо для психолога украй важливо навчитися створювати тренінгові програми для різних категорій замовників, з урахуванням вікових, професійних, статевих та інших особливостей. Крім того, психологічний тренінг не може бути «широкого спектру дії». Кожна з тренінгових програм спрямована на формування, розвиток або корекцію певної сторони особистості, самосвідомості, поведінки та ін. Навики та уміння створювати програми, виходячи з вимог ситуації, проблематики клієнтів, специфіки роботи – необхідна професійна якість психолога. Для того щоб навчитися створювати програми психологічного тренінгу, необхідно засвоїти і узагальнити існуючий досвід практичної (тренінгової) роботи, накопичений у даній сфері зарубіжними і вітчизняними психологами. Термін «тренінг» (від англ. train, training) має ряд значень: навчання, виховання, тренування, дресирування. Подібна багатозначність властива і науковим визначенням тренінгу. Ю.М. Ємельянов визначає його як групу методів розвитку здібностей до навчання і оволодіння будь-яким складним видом діяльності . Тренінг визначається і як спосіб перепрограмування моделі управління поведінкою і діяльністю людини. Є визначення тренінгу як частини планованої активності організації, направленої на збільшення професійних знань і умінь, або на модифікацію атитюдів і соціальної поведінки персоналу способами, що поєднуються з цілями організації й вимогами діяльності.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-03-357М, техніки соціально-психологічного тренінгу
Шифр: 07-03-357М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни
Тематики: Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки
Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 53 Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 24 Бер 2022 23:56
Останні зміни: 24 Бер 2022 23:56
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23234
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року