Реклама як інструмент впливу на процес прийняття рішень споживачем

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Прокопчук, І. О. та Prokopchuk, I. О. (2015) Реклама як інструмент впливу на процес прийняття рішень споживачем. Студентський вісник НУВГП (1(3)). с. 126-128.

[img]
Перегляд
Text
Прокопчук І.О. - Реклама як інструмент впливу на процес.pdf

Download(235kB) | Перегляд
Посилання: http://nuwm.edu.ua/vipuski-studensjkogho-visnika-n...

Анотація

Стаття присвячена методам психологічного впливу реклами на поведінку споживача.

Title in English

Advertising as a tool to influence consumer decision-making process

English abstract

The article is devoted to methods psychological impact of advertising on consumer behavior.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, реклама, метод впливу, психологія, поведінка споживача, прийняття рішення, marketing, advertising, method of influence, psychology, consumer behavior, decisionmaking
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Прокопчук І. О. Реклама як інструмент впливу на процес прийняття рішень споживачем / І. О. Прокопчук // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 126-128.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 14 Серп 2015 10:54
Останні зміни: 14 Серп 2015 11:17
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2432
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року