Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-41S Мартинюк, О. В. та Оплачко, І. О. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-41S.pdf

Download(728kB)

Анотація

В умовах трансформації економіки, розвитку НТП, впровадження новітніх технологій, трансфертів фінансових ресурсів одним з найважливіших інструментів бізнесу є маркетинг, оскільки для формування цивілізованих ринкових відносин необхідно мати повну та достовірну інформацію про сучасний стан ринку, його проблеми, тенденції та перспективи розвитку, а також потреби й запити споживачів, як реальних, так і потенційних. Маркетингова діяльність охоплює, практично, всі сфери комерційної діяльності підприємств, включаючи як безпосередньо саме виробництво, торгівлю, сферу послуг, так і розробку нових товарів, формування товарної, цінової, розподільної та комунікаційної політики, освоєння окремих ринкових сегментів і нових ринків у цілому. Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціювання з набуттям здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Title in English

SYLLABUS MARKETING ФП 5 Code in Educational Program Educational level: bachelor’s (first) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-41S, маркетинг
Шифр: 06-13-41S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 30 Вер 2022 12:22
Останні зміни: 30 Вер 2022 12:22
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24349
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року