06-07-39S Сарнавська, О. В. (2022) Силабус навчальної дисципліни "Реклама", дизайн та брендинг для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура», «Міжнародні культурні зв’язки та міжкультурні комунікації» спеціальності 034 "Культурологія". [Силабус]
Text
06-07-39S.pdf Download(198kB) |
Анотація
Актуальність навчальної дисципліни полягає у тому, що сучасна молода людина має розуміти рекламу, рекламну діяльність, як соціогуманітарне знання, усвідомлювати філософські, психологічні та мистецькі та маркетингові аспекти феномену реклами, дизайну, бренду. Даний курс пропонує ґрунтовний теоретичний й практичний аналіз сутності філософської та суспільно-історичної, мистецької, психологічної та маркетингової природи та феномену реклами, дизайну та бренду, знайомить з основними методологічними основами рекламної діяльності, її міждисциплінарним полем співпраці, основними культурологічними концепціями, культурологічними ідеями, досягненнями психології та маркетингу її розгортання в площині культури, а також сучасних культурних парадигм глобалізованого та мультикультурного суспільства. Метою викладання дисципліни є викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок у галузі реклами, дизайну та брендингу,розуміння принципів та механізмів управління рекламною діяльністю суб’єкта національної економіки. сформувати у студентів необхідні знання про рекламу, дати змогу набути практичних навичок з планування, здійснення та оцінювання ефективності рекламної діяльності.
Title in English
SYLLABUS Advertising, Design and Branding ЗП1 Code in Educational Program Educational level: Вachelor’s (first) 03 Field of knowledge: Humanities 034 Field of study: Cultural studies Educational Programs Сreative and digital culture; International cultural relations and intercultural communications
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-07-39S, реклама |
Шифр: | 06-07-39S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 21 Груд 2022 07:24 |
Останні зміни: | 21 Груд 2022 08:44 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24983 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року