Силабус навчальної дисципліни "Реклама", дизайн та брендинг для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура», «Міжнародні культурні зв’язки та міжкультурні комунікації» спеціальності 034 "Культурологія"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-39S Сарнавська, О. В. (2022) Силабус навчальної дисципліни "Реклама", дизайн та брендинг для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура», «Міжнародні культурні зв’язки та міжкультурні комунікації» спеціальності 034 "Культурологія". [Силабус]

[img] Text
06-07-39S.pdf

Download(198kB)

Анотація

Актуальність навчальної дисципліни полягає у тому, що сучасна молода людина має розуміти рекламу, рекламну діяльність, як соціогуманітарне знання, усвідомлювати філософські, психологічні та мистецькі та маркетингові аспекти феномену реклами, дизайну, бренду. Даний курс пропонує ґрунтовний теоретичний й практичний аналіз сутності філософської та суспільно-історичної, мистецької, психологічної та маркетингової природи та феномену реклами, дизайну та бренду, знайомить з основними методологічними основами рекламної діяльності, її міждисциплінарним полем співпраці, основними культурологічними концепціями, культурологічними ідеями, досягненнями психології та маркетингу її розгортання в площині культури, а також сучасних культурних парадигм глобалізованого та мультикультурного суспільства. Метою викладання дисципліни є викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок у галузі реклами, дизайну та брендингу,розуміння принципів та механізмів управління рекламною діяльністю суб’єкта національної економіки. сформувати у студентів необхідні знання про рекламу, дати змогу набути практичних навичок з планування, здійснення та оцінювання ефективності рекламної діяльності.

Title in English

SYLLABUS Advertising, Design and Branding ЗП1 Code in Educational Program Educational level: Вachelor’s (first) 03 Field of knowledge: Humanities 034 Field of study: Cultural studies Educational Programs Сreative and digital culture; International cultural relations and intercultural communications

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-07-39S, реклама
Шифр: 06-07-39S
Тематики: Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки
Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 21 Груд 2022 07:24
Останні зміни: 21 Груд 2022 08:44
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24983
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року