06-05-116S Міщук, Г. Ю. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Брендинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Бізнес-аналітика» та освітньо-науковою програмою «Управління персоналом та економіка праці» спеціальності 051 «Економіка». [Силабус]
Text
06-05-116S.pdf Download(214kB) |
Анотація
Дисципліна спрямована на формування у здобувачів вищої освіти знань та практичних навичок створення, підтримки та розвитку успішних брендів задля досягнення стійких конкурентних переваг на різних ієрархічних рівнях економічних відносин. Навички по будови бренд-стратегій передбачено закріплювати в процесі критичного аналізу успішності побудованих брендів товарів, особистості, корпорацій та територій з оцінкою можливих напрямків удосконалення брендингу та формуванням власних рекомендацій. Дисципліна є міждисциплінарною, поєднує знання на перетині поведінкової економіки, менеджменту та маркетингу, що дозволяє розвивати критичне мислення, креативний підхід до пошуку «точок зростання» на різних рівнях дослідження брендів та ефективності брендингу, обґрунтовувати оптимальні економічні рішення з розумінням цінності бренду для споживачів та особливостей споживчого вибору. Метою вивчення дисципліни «Брендинг» є формування у студентів компетентностей щодо формування та розвитку брендів в управлінні економічними відносинами зі споживачами в процесі створення цінності на різних рівнях реалізації бренд-стратегій. Основними завданнями навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних основ брендингу, зокрема, розуміння айдентики брендів та навички пошуку унікальних переваг відповідно до очікувань цільових груп, знання сучасних моделей брендингу та підходів до створення бренд-стратегій; оволодіння навичками критичного аналізу та розвитку успішних брендів на різних рівнях – особистому, корпоративному, територіальному; розвиток практичних навичок пошуку інформації, необхідної для застосування відомих методик бренд-аналізу, а також формування власних висновків щодо придатності та можливостей вдосконалення існуючих методичних підходів та стратегічних засад брендингу на прикладі конкретних об'єктів аналізу.
Title in English
SYLLABUS Branding Level of Education: Master’s (second) 05 Field of knowledge Social and behavioural sciences 051 Field of study: Economics Degree Program: Business analytics ВВ4 Code in Educational Program Degree Program: Human Resource Management and Labour Economics ПП7 Code in Educational Program
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-05-116S, брендинг |
Шифр: | 06-05-116S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Трудових ресурсів і підприємництва |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 11 Січ 2023 14:54 |
Останні зміни: | 11 Січ 2023 14:54 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25074 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року