06-07-199М Коберська, Т. А. (2022) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення навчальної дисципліни «Корпоративна культура та ділова етика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-07-199М.pdf Download(576kB) |
Анотація
Програма вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Корпоративна культура та ділова етика» складена з урахуванням освітньо-професійних вимог підготовки бакалаврів усіх напрямів. У циклі гуманітарних дисциплін вона має інтегративну специфіку, оскільки пов'язана з концептуальними стратегіями різних галузей знання, а саме: філософією, етикою, психологією, культурологією, соціологією, теорією комунікації, конфліктологією та ін., а також з практичними досягненнями сучасного управління, менеджменту, маркетингу. Предметом вивчення дисципліни є сфера ділових відносин та процес професійного спілкування, що поєднує теоретичні та практичні аспекти, а також виявляє інноваційний потенціал сучасних стратегій ділового спілкування та корпоративної культури у формуванні комунікативної компетентності, професійного іміджу та конкурентоздатності сучасного фахівця. Знання сутності етичних основ ділового спілкування та принципів діалогічності й дискурсивності, як дієвого способу пошуку спільних рішень, розуміння психологічних аспектів ділових взаємин, володіння видами та формами ділових комунікацій, що відповідають кризовим ситуаціям, мають істотне методичне і практичне значення, даючи змогу кваліфікованому спеціалісту враховувати їх у процесі успішної професійної діяльності. Мета курсу - оволодіння комунікативними стратегіями та тактиками, досягнення високого рівня культури ділового спілкування, етикету та корпоративної культури для здійснення успішної професійної діяльності. Завдання курсу - сприяти засвоєнню студентами теоретичних основ конструктивного спілкування та загальних засад етичної ділової комунікації, моральнопсихологічниих принципів управлінської діяльності, веденню успішних ділових переговорів, розвинути вміння застосовувати здобуті знання з етики та психології спілкування, основ ділового етикету та корпоративної культури в будь-яких умовах сьогодення, вміло орієнтуватись у виборі кращих етичних надбань культури спілкування.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-07-199М, корпоративна культура, ділова етика |
Шифр: | 06-07-199М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни |
Тематики: | Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 11 Січ 2023 14:50 |
Останні зміни: | 11 Січ 2023 14:50 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25077 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року