Методичні вказівки до виконання практичних робіт з освітньої компоненти «Гідроботаніка» (частина 1) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньою програмою «Водні біоресурси та аквакультура» спеціальності 207 «Водні біоресурси та аквакультура» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

05-03-115М Гроховська, Ю. Р. та Кононцев, С. В. (2023) Методичні вказівки до виконання практичних робіт з освітньої компоненти «Гідроботаніка» (частина 1) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньою програмою «Водні біоресурси та аквакультура» спеціальності 207 «Водні біоресурси та аквакультура» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
05-03-115М.pdf

Download(2MB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Гідроботаніка» належить до блоку вільного вибору освітніх компонентів здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 207 «Водні біоресурси та аквакультура». На вивчення дисципліни передбачено 6 кредитів (180 год), форма підсумкового контролю – екзамен. Метою вивчення освітньої компоненти є формування у майбутніх фахівців сучасних знань про будову, особливості життєдіяльності, закономірності розвитку, різноманітність та охорону водоростей та вищих водних рослин, які є невід’ємною частиною водних біоресурсів природних і штучних водойм. Вивчення дисципліни «Гідроботаніка» передбачає засвоєння студентами необхідного мінімуму знань про будову, розвиток та розмноження, систематику та екологію рослин, а також особливості будови та життєдіяльності власне водних рослин – водоростей та судинних макрофітів. На основі сформованої системи знань про особливості функціонування автотрофного блоку водних екосистем студенти набувають практичних навичок використання засобів цілеспрямованого керування процесами розмноження та розвитку фітобіоти з метою підвищення рибопродуктивності водойм комплексного і рибогосподарського призначення та покращення якості рибницької продукції. Робота з методичними вказівками включає ознайомлення з теоретичною частиною практичної роботи з коротким конспектом основних визначень і подальше виконання завдань та тестів в окремому зошиті. Малюнки і схеми виконують в альбомі олівцями. Перед сесією конспекти і альбоми подаються на перевірку викладачу для допуску до екзамену. Необов’язкові завдання включають тренувальні тести і кросворди. У методичних вказівках наведено адреси тренувальних тестів у Google-формах за відповідними темами, доступ до яких мають усі зареєстровані користувачі пошти НУВГП. Ці тести можна використовувати для підготовки до контрольних заходів (модулів, екзамену). Тренувальні тести будуть особливо корисними для здобувачів освіти заочної форми навчання, які можуть самостійно перевірити рівень своїх знань і скоректувати зусилля. Виконання кросвордів сприятиме вивченню основних термінів та самоконтролю знань.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 05-03-115М, гідроботаніка, морфологія
Шифр: 05-03-115М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство > 207 Водні біоресурси та аквакультура
Підрозділи: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Водних біоресурсів
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 16 Лют 2023 13:09
Останні зміни: 16 Лют 2023 13:09
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25338
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року