08-02-93М Нестерчук, Н. Є. та Григус, І. М. (2023) Методичні вказівки до лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Загальна патологія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-02-93М.pdf Download(307kB) |
Анотація
Методичні вказівки навчальної дисципліни «Загальна патологія» складені відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт». Теоретичні знання загальної патології фахівцю з фізичної культури і спорту мають велике як теоретичне так і практичне значення. Теоретичне значення полягає в тому, що вони становлять фундамент матеріалістичного уявлення про хвороби, виявляють їхню справжню суть, причини, розвиток і прояви. Термін «патологія» в перекладі з грецької означає pathos – хвороба, страждання + logos – вчення, наука. Таким чином, загальна патологія – наука, яка вивчає життєдіяльність хворого організму. Основною метою загальної патології є розкриття законів, за якими розвивається хвороба. Загальна патологія спирається на ті науки, котрі їй передують, і на ті відомості, які дають нормальна анатомія, фізіологія. Також загальна патологія широко використовує теоретичні і методичні здобутки біофізики, генетики, мікробіології, вірусології, молекулярної біології, паразитології та інших дисциплін. Курс загальної патології включає наступну базу знань – нозологія або загальне вчення про хворобу – дає уяву про патологічні процеси як такі, їх причини і перебіг, допомагає визначити чому виникла хвороба і який механізм її розвитку. Вона включає в себе загальну нозологію (вчення про суть хвороби), яка формує основні поняття і категорії патології, створює класифікацію і номенклатуру хвороб, вивчає соціальні аспекти патології; загальну етіологію – вчення про причини і умови виникнення хвороби; загальний патогенез – вчення про механізми стійкості, загальні механізми розвитку хвороби, механізми видужання і помирання та принципи патогенетичної профілактики і медицини; також в цій частині розглядають вчення про реактивність, резистентність, конституцію і спадковість. Вивчення дисципліни полягає в розширенні світогляду студентів, набутті навичок роботи з людьми, які потребують рухової активності. Виконання даних лабораторних робіт орієнтує студентів на освоєння правил надання всебічної допомоги хворому при різних захворюваннях, забезпечує свідоме виконання призначень лікаря і розуміння доцільності та необхідності застосованих заходів, розуміння показань і протипоказань. Призначення даної дисципліни також навчити майбутніх фахівців розпізнавати початкові ознаки захворювань і вміти надати долікарську допомогу при раптових станах та захворюваннях.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-02-93М, загальна патологія |
Шифр: | 08-02-93М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 07 Бер 2023 08:51 |
Останні зміни: | 07 Бер 2023 08:51 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25585 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року