06-01-38М Стахів, О. А. та Адамчук, Т. Л. (2023) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Економіка торгівельного підприємства» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньою програмою «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-01-38М.pdf Download(561kB) |
|
Text
06-01-38М.pdf Download(561kB) |
Анотація
Метою дисципліни «Економіка торгівельного підприємства» є формування вмінь і навичок щодо комплексного розуміння проблем управління господарсько-фінансовою діяльністю торговельного підприємства. Основними завданнями вивчення дисципліни «Економіка торгівельного підприємства» є набуття компетентностей на основі засвоєння основних теоретичних положень та набуття необхідних практичних навичок, формування у студентів знань щодо основ функціонування підприємства торгівлі у ринкових умовах господарювання, певний рівень економічного мислення, що дасть їм змогу орієнтуватися в конкретних економічних ситуаціях ринку, приймати економічно обґрунтовані господарські рішення. У результаті вивчення дисципліни «Економіка торгівельного підприємства» здобувач вищої освіти повинен: знати: сутність економіки як науки, необхідність її виникнення; правові основи функціонування підприємства торгівлі як суб’єкта господарювання; класифікацію підприємств торгівлі та їх об’єднань; особливості формування економічних ресурсів торговельних підприємств; класифікацію ресурсів підприємства, джерела їх формування, показники діяльності та складу товарообороту підприємств роздрібної, оптової торгівлі; показники оцінки результатів діяльності підприємства; сутність, склад, класифікацію витрат обігу, доходів і прибутку торговельних підприємств, основні методи їх аналізу; сутність ефективності діяльності торговельних підприємств, та факторів, що на неї впливають; види цін та методи ціноутворення; методичні підходи до оцінки ефективності роботи; вміти: - реально оцінювати виробничі можливості з метою організації ефективної діяльності торгового підприємства; - приймати економічно обґрунтовані управлінські рішення; - творчо використовувати теоретичні знання в процесі подальшого навчання і своєї практичної діяльності; - формувати цілі і стратегію розвитку торгового підприємства; - на основі даних статистичної звітності та поточного обліку аналізувати основні показники та ефективність діяльності торговельних підприємств; -визначати резерви підвищення ефективності їх діяльності. Володіти наступними компетентностями: розв’язання економічних ситуацій; аналізу процесу формування і ефективності використання економічних ресурсів підприємства торгівлі; проведення обґрунтування рішень щодо доцільності інвестування; прийняття рішень та надання пропозицій щодо рівня підвищення ефективності діяльності підприємства торгівлі.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-01-38М, економіка торгівельного підприємства |
Шифр: | 06-01-38М |
За видами робіт: | Вивчення дисципліни |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 76 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 29 Бер 2023 10:45 |
Останні зміни: | 29 Бер 2023 10:45 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25820 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року