Методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Менеджмент організацій і адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-08-299М Безтелесна, Л. І. (2023) Методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Менеджмент організацій і адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-08-299М.pdf

Download(268kB)

Анотація

Метою навчальної дисципліни «Управління комплексом маркетингу» є допомогти студентам, що навчаються за освітньо-професійною програмою «Менеджмент організацій і адміністрування» засвоїти основи наукового і практичного управління комплексом маркетингу в умовах функціонування ринкової економіки. Основними завданнями дисципліни є формування: • стійких теоретичних основ щодо організаційного та інформаційно-процедурного забезпечення управління комплексом маркетингу в організаціях; • вмінь практично реалізовувати управління комплексом маркетингу. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: - сутність, значення і завдання управління комплексом маркетингу; - особливості організації та забезпечення діяльності відділу маркетингу; - - механізм розробки комплексу маркетингу за класичною концепцією 4Р; - особливості побудови маркетингового плану та його структуру; - - модель АІDA та трансформацію споживача; - - мотивацію роботи відділу маркетингу; - -систему контролю та оцінки ефективності управління комплексом маркетингу в організації - - особливості управління комплексом маркетингу у вітчизняних організаціях. Результатом вивчення навчальної дисципліни є набуття студентами таких компетенцій: - обирати та використовувати концепції, методи та інструменти менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; - створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління організацією; - аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-08-299М, управління комплексом маркетингу
Шифр: 06-08-299М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 73 Менеджмент
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 06 Вер 2023 09:52
Останні зміни: 06 Вер 2023 09:52
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26840
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року