Силабус навчальної дисципліни «Брендинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Бізнесаналітика» спеціальності 051 «Економіка»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-05-180S Міщук, Г. Ю. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Брендинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Бізнесаналітика» спеціальності 051 «Економіка». [Силабус]

[img] Text
06-05-180S.pdf

Download(471kB)

Анотація

Дисципліна спрямована на формування у здобувачів вищої освіти знань та практичних навичок творення, підтримки та розвитку успішних брендів задля досягнення стійких конкурентних переваг на різних ієрархічних рівнях економічних відносин. Навички побудови бренд-стратегій передбачено закріплювати в процесі критичного аналізу успішності побудованих брендів товарів, особистості, корпорацій та територій з оцінкою можливих напрямків удосконалення брендингу та формуванням власних рекомендацій. Дисципліна є міждисциплінарною, поєднує знання на перетині поведінкової економіки, менеджменту та маркетингу, що дозволяє розвивати критичне мислення, креативний підхід до пошуку «точок зростання» на різних рівнях дослідження брендів та ефективності брендингу, обґрунтовувати оптимальні економічні рішення з розумінням цінності бренду для споживачів та особливостей споживчого вибору. Метою вивчення дисципліни «Брендинг» є формування у студентів компетентностей щодо формування та розвитку брендів в управлінні економічними відносинами зі споживачами в процесі створення цінності на різних рівнях реалізації бренд-стратегій.

Title in English

SYLLABUS Branding Level of Education: Master’s (second) 05 Field of knowledge Social and behavioural sciences 051 Field of study: Economics Degree Program: Business analytics ВВ4 Code in Educational Program

Тип елементу : Силабус
Додаткова інформація: попередня версія силабусу 06-05-116S
Ключові слова: 06-05-180S, брендинг
Шифр: 06-05-180S
Тематики: Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки
Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Трудових ресурсів і підприємництва
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 09 Вер 2023 06:36
Останні зміни: 09 Вер 2023 06:36
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27002
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року