08-01-106M Гамма, Т. В. (2023) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фітнес та рекреація» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-01-106M.pdf Download(379kB) |
Анотація
Теорія і технології рекреаційно-оздоровчої рухової активності займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Сьогодні важливим напрямом підвищення ефективності підготовки висококваліфікованих спеціалістів в галузі фізичної культури і спорту є посилення ролі в навчальному процесі теоретичної, методологічної та світоглядної підготовки. Тому фундаментальні знання й навички, набуті студентами, можуть розглядатися як основа глибокої професійної компетентності у вирішенні складних завдань. Саме такі знання дає введення в практику освіти навчальна дисципліна «Теорія і технології рекреаційно-оздоровчої рухової активності». Мета: отримання студентами знань і практичних навичок з різних видів оздоровчо-рекреаційної рухової активності та різних форм і технологій її реалізації. Цілі: знати: значення оздоровчо-рекреаційної рухової активності у збереженні та зміцненні здоров'я людини, принципи її реалізації в системі оздоровлення населення; особливості розвитку рухів та проявів рухової активності в різні вікові періоди; специфіку та оздоровче спрямування різних видів оздоровчо-рекреаційної рухової активності; нормативи оздоровчо-рекреаційної рухової активності для занять із особами різного віку; сучасні види оздоровчо-рекреаційної рухової активності населення на основі засобів різноманітних видів спорту. вміти: визначати рухову активність людини за допомогою застосування різних методів; нормувати оздоровчо-рекреаційну рухову активність для різних категорій населення; підбирати форми організації оздоровчо-рекреаційних фізкультурних занять залежно від їхніх завдань та контингенту тих, хто займається; проводити оздоровчо-рекреаційні заняття різних видів; організовувати масові фізкультурно-спортивні заходи з використанням національних традицій; адекватно дозувати рухову активність і фізичні навантаження з огляду на закономірності їхнього впливу на організм тих, хто займається.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-01-106M, теорія, технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності |
Шифр: | 08-01-106M |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 22 Вер 2023 10:27 |
Останні зміни: | 22 Вер 2023 10:27 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27383 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року