Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Психофізіологія рухової активності» для здобувачів вищої другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фітнес та рекреація» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-01-113M Гамма, Т. В. (2023) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Психофізіологія рухової активності» для здобувачів вищої другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фітнес та рекреація» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
08-01-113M.pdf

Download(380kB)

Анотація

Дисципліна «Психофізіологія рухової активності» спрямована на засвоєння студентами сучасних знань про фізіологічні і нейронні механізми психічних функцій людини; на здійснення аналізу теоретичних підходів до вивчення психофізіології особистості, зокрема її психомоторних якостей; психологічне вивчення професійної діяльності з метою виявлення вимог до індивідуальних особливостей людини, до професійно важливих якостей (властивостей, функцій тощо) особистості, а також вміння оцінити ступінь значущості цих індивідуальних особливостей для ефективного виконання спортивної діяльності. Також увага приділяється створенню системи уявлень про зв’язок між фізіологічними особливостями людей різного віку та їх адаптивними можливостями. Вивчаються принципи переробки інформації в ЦНС, основні методи психофізіологічного дослідження, психофізіологія рухів, пам'яті, навчання, функціональних станів, когнітивна та прикладна психофізіологія. Мета: ознайомити студентів з відповідними сучасному рівню розвитку науки уявленням про фізіологічні механізми, кореляти і закономірності психічної діяльності та поведінки людини та сформувати у них уміння використовувати ці знання при аналізі психологічних даних. Цілі: знати: психологічні феномени, категорії, методи вивчення та опис закономірностей функціонування і розвитку психіки з позицій існуючих підходів у вітчизняній та зарубіжній науці; психологічні технології, які дозволяють вирішувати типові задачі у різних галузях практики; сутність психофізіологічної, психофізичної та психосоціальної проблем, відмінності між ними; особливості використання методів вивчення психофізіологічних явищ; закономірності розвитку психіки в умовах спортивних тренувань і змагань. вміти: аналізувати фізіологічні основи функціонування психічних процесів, станів, емоцій і цілеспрямованої поведінки; застосування психофізіологічних методик для діагностики функціонального стану організму; користуватися навчальною, науковою, науково-популярною літературою; використовувати знання психофізіології з метою усвідомлення актуальних проблем фізичного виховання та спорту.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-01-113M, психофізіологія рухової активності
Шифр: 08-01-113M
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 22 Вер 2023 10:27
Останні зміни: 22 Вер 2023 10:27
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27384
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року