QUESTION OF THE FORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF A LOGISTICS OPERATOR IN THE CARGO TRANSPORTATION MARKET

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Popko, O. V. та Yatchuk, V. F. та Ozarchuk, K. S. (2023) QUESTION OF THE FORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF A LOGISTICS OPERATOR IN THE CARGO TRANSPORTATION MARKET. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(102)). с. 175-186.

[img] Text
Ve10215.pdf

Download(371kB)

Анотація

Метою наукового дослідження є вивчення особливостей формування конкурентних переваг логістичного оператора на ринку вантажних автомобільних перевезень. Представлено аналітичний інструментарій формування логістичного профілю оператора ринку вантажних автомобільних перевезень, який ґрунтується на ідентифікації набору ключових критеріїв і стандартів обслуговування в розрізі базових послуг і послуг з високою доданою вартістю. Загалом логістичний профіль – це сума ознак, які характеризують можливості логістичного оператора і є способом позиціонування логістичних послуг на ринку, у т.ч. послуг з вантажних автомобільних перевезень, що, своєю чергою, дозволяє суттєво посилити конкурентні переваги за умови повної відповідності послуг очікуванням замовника. Описано процедуру визначення інтегрального (зваженого) критерію ефективності рівня обслуговування замовників шляхом формування системи безконфліктних критеріїв і стандартів обслуговування, встановлення їх важливості, здійснення порівняльного аналізу критеріїв послуг і проведення їх експертної оцінки. Визначено вплив пропонованого клієнтоорієнтованого підходу на доходи від реалізації послуг логістичного оператора на основі АВС-аналізу та результатів опитування замовників. Представлений у статті аналітичний інструментарій формування логістичного профілю оператора ринку вантажних автомобільних перевезень, дозволятиме у практичній площині посилити конкурентні переваги та зайняти більш вигідну позицію відносно основних конкурентів на ринку. Окреслені підходи можуть бути спрямовані не лише на залучення нових клієнтів шляхом формування логістичного профілю і чіткого дотримання заявлених у профілі стандартів обслуговування, а й на утримання існуючої клієнтської бази за рахунок якісного задоволення базових потреб в послугах вантажних автомобільних перевезень та збільшення частки пропозицій послуг з високою доданою вартістю.

Title in English

ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ЛОГІСТИЧНОГО ОПЕРАТОРА НА РИНКУ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

English abstract

The purpose of the scientific research is to study the peculiarities of the formation of competitive advantages of a logistics operator in the market of road freight transportation. An analytical toolkit for the formation of the logistics profile of the freight road transportation operator is presented, based on the identification of a set of key criteria and service standards concerning basic services and services with high added value. The procedure for determining the integral (weighted) criterion of the efficiency of the level of customer service involves forming a system of conflict-free criteria and service standards, establishing their importance, conducting a comparative analysis of service criteria, and performing their expert evaluation. The influence of the proposed client-oriented approach on the income from the implementation of the logistics operator’s services was determined based on the ABC analysis and the results of the customer survey.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: logistics operator; road freight transportation market; logistics profile; ABC analysis; логістичний оператор; ринок вантажних автомобільних перевезень; логістичний профіль; АВС-аналіз
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Popko O. V. Question of the formation of competitive advantages of a logistics operator in the cargo transportation market / O. V. Popko, V. F. Yatchuk, K. S. Ozarchuk // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 2(102). - С. 175-186.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 12 Жов 2023 10:23
Останні зміни: 12 Жов 2023 10:23
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27730
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року