Методичні вказівки до лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Логічне і функціональне програмування» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Комп’ютерна інженерія» спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

04-04-262М Бойчура, М. В. (2023) Методичні вказівки до лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Логічне і функціональне програмування» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Комп’ютерна інженерія» спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
04-04-262М.pdf

Download(377kB)

Анотація

Методичні вказівки дисципліни «Логічне і функціональне програмування» є невід’ємною частиною нормативно-методичного забезпечення навчального процесу зі сфери знань 12 «Інформаційні технології». Курс розроблено відповідно до стандарту підготовки магістра з предметної області 123 «Комп’ютерна інженерія». Знання та вміння з дисципліни «Логічне і функціональне програмування» допомагають набути наступні фахові навички: вміння використовувати методи і засоби логічного та функціонального програмування для розв’язання складних і неформалізованих задач, що зустрічаються на практиці; здатність використовувати сучасні методи та мови програмування для розробки алгоритмів і веб-застосунків з урахуванням цілей, обмежень, технічних та економічних аспектів; володіння базовими елементами, що допомагають успішно писати та захищати кваліфікаційну магістерську роботу. Дисципліна «Логічне і функціональне програмування» вивчається у 2-му семестрі і є ключовою для розв’язання складних і неформалізованих задач, що зустрічаються на практиці; сприяє оволодінню знань та навичок, які необхідні для професійної діяльності з планування, проектування та розробки веб-додатків. Курс передбачає комплексну підготовку фахівця з логічного і функціонального програмування у низці аспектах набуття професійних навичок, визначених у курсі магістра комп’ютерної інженерії. Метою вивчення дисципліни є набуття студентами знань, необхідних для формування теоретичної бази та практичних навичок використання методів і засобів логічного та функціонального програмування для розв’язання складних і неформалізованих задач, що зустрічаються в реальних економічних, організаційних і виробничих системах. Основними цілями викладання даної дисципліни є: − здобуття навичок розробки застосунків із використанням логіки предикатів; − навчитись розробляти та розгортати веб-застосунки, що включають роботу з базою даних, авторизацію та автентифікацію із застосуванням саме функціональної парадигми програмування. В результаті виконання усіх лабораторних робіт студенти повинні: Знати: − концепції логічного, функціонального, імперативного та декларативного програмування; − фази розробки програмного забезпечення; − особливості мов програмування Prolog та Go; − переваги використання загалом фреймворків для полегшення розробки програмного забезпечення; Вміти: − формалізувати задачі різного рівня складності; − реалізовувати програми із використанням логіки предикатів Хорна; − реалізовувати динамічні веб-сайти на мові Go; − реалізовувати реєстрацію, авторизацію та автентифікацію; − правильно організувати процес розробки програмного забезпечення; − проектувати власні додатки; − програмувати відповідно до принципів Coding Conventions.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 04-04-262М, логічне, функціональне програмування
Шифр: 04-04-262М
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 12 Інформаційні технології
Шифр галузі знань > 12 Інформаційні технології > 123 Комп’ютерна інженерія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки > Обчислювальної техніки
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 13 Жов 2023 09:31
Останні зміни: 13 Жов 2023 09:31
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27765
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року