МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ «СИТУАТИВНІ МАТЕРІАЛИ З АКАДЕМІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА» для студентів І курсу всіх напрямів підготовки НУВГП

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-09-06 Красовська, А. М. (2014) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ «СИТУАТИВНІ МАТЕРІАЛИ З АКАДЕМІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА» для студентів І курсу всіх напрямів підготовки НУВГП. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
06-09-06 (1).pdf

Download(1MB) | Перегляд

Анотація

Сьогодні Україна заявила про свій намір стати рівноправним партнером в рамках Болонського процесу. Це вплинуло на процес підготовки майбутніх фахівців. Зрозуміло, що й зростає роль іноземної мови, як основного засобу міжнародного спілкування. Особлива увага приділяється іноземній мові професійного спрямування, бо саме вона надає змогу реалізувати всі аспекти професійної діяльності. У Типовій програмі з англійської мови для професійного спілкування (АМПС), створеної за сприяння Британської Ради в Україні та рекомендованої Міністерством освіти і науки України (Київ, 2005), констатується, що «відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти від 2004 року, рівень володіння мовою (РВМ) випускників шкіл має відповідати рівню В1+». На жаль, з різних причин він набагато нижчий. У цьому випадку ВНЗ пропонується організовувати факультативні (підготовчі або інтенсивні) мовні курси, з тим щоб підняти РВМ своїх студентів до рівня В1+, перш ніж вони почнуть вивчати обов’язковий курс АМПС. Об’єктивні умови (обмежена кількість годин) для вирішення зазначеної проблеми не дуже сприятливі. Запропоновані Методичні рекомендації та навчальні завдання «Ситуативні матеріали з академічного середовища» розраховані на 30 аудиторних годин (1-й семестр) і, в деякій мірі, допоможуть заповнити прогалини у вивченні/викладанні мови. Пріоритет та домінування комунікативного підходу в навчанні мовної та мовленнєвої компетенцій вимагало побудови більшості вправ таким чином, щоб вони максимально повно моделювали реальні умови та особливості іншомовної мовленнєвої комунікації. Тут коригуються, системати-зуються та автоматизуються граматичні структури активного граматичного мінімуму, активізується словниковий запас (теми: родинне життя, персональна ідентифікація, щоденна діяльність, навчання студента, університет), одночасно удосконалюються фонетичні навички та навчки читання. Методичні рекомендації та навчальні завдання складаються з трьох уроків, кожен з яких закінчується заданням-досягненням. Для підсумкового контролю розроблено завдання ( контрольні питання за темами, лексико-граматичний тест, текст з тестовими завдання-ми), які дозволять визначити рівень сформованості мовних і мов-леннєвих компетенцій. Урок має таку структуру: I, II-й розділи – ознайомлення з мовним матеріалом (зняття лексико-граматичних труднощів). Граматичні явища зображені структурно, що віповідає віковим психологічним особливостям студентів немовних вузів. Щоб активізувати граматичні навички та систематизувати знання, отримані в школі, студенти виконують «Навчальні завдання з розвитку граматичнх навичок з англійської мови (теорія, тренувальні вправи, міні та рейтингові тести) для студентів 1-х курсів усіх спеціальностей НУВГП» (частина 1,2,3). Лексика семанти- зується. III-й розділ представлений навчальним текстом, призначеним для розвитку комунікативної компетенції з різних видів читання. IV-й розділ спрямований на виконання мовних вправ, які, головним чином, потрібні для удосконалення орієнтовної основи дій з новим мовним матеріалом і для контролю за сформованістю цієї основи в студентів, забезпечення переходу до комунікативнх вправ. V-й розділ – пов'язаний з розвитком комунікативної компетенції в галузі говоріння. VI-й розділ – творче завдання. Студенти пишуть есе на запропо-новану тему, використовуючи лексико-граматичний матеріал дано-го уроку. Урок закінчується виконанням завдання-досягнення, яке дає можливість студентам оцінити, наскільки успішно вони рухаються вперед на даному етапі навчання.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-09-06, cитуативні матеріали з академічного середовища
Шифр: 06-09-06
За видами робіт: Вивчення дисципліни
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Іноземних мов
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 08 Жов 2015 09:07
Останні зміни: 23 Трав 2016 13:49
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2823
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року