06-09-08 Сторожевська, Н. Г. та Лисюк, С. А. (2014) НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ із розвитку навичок читання та усного мовлення з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська)» для студентів напряму підготовки 6.050602 «Гідроенергетика». [Методичне забезпечення]
|
Text
06-09-08 (1).pdf Download(1MB) | Перегляд |
Анотація
Дані “Навчальні завдання” призначені для студентів /напряму підготовки 6.050602 “Гідроенергетика”/. Їх основна мета полягає в тому, щоб відповідно до вимог навчальної програми з іноземних мов підготувати студентів до самостійного читання англомовної літератури за фахом. Вдосконалювати вміння і навички читання та усного мовлення студентів у процесі використання ними іншомовного матеріалу під час вивчення лексики до свого професійного спрямування. Добір текстів, розробку системи лексичних і граматичних вправ виконано з урахуванням цільової установки чинної програми з іноземних мов. Навчальні завдання укладені з урахуванням основних дидактичних принципів (доступність та послідовність, активність, концентричне проходження матеріалу). Основними критеріями при виборі текстового матеріалу була інформативна та пізнавальна цінність текстів, їх актуальність. У навчальних завданнях подано практичні аспекти володіння граматичним матеріалом, характерним для наукового функціонального стилю. Навчальні завдання складаються із 7 уроків, кожен з яких спрямований на досягнення певної мети. Кожен урок починається з передтекстових вправ, які дозволяють розширити лексичний запас студента (інтернаціональна лексика, фонетичні вправи, словник) та вправи, які містять питання або висновки, з якими пропонується погодить або висловити своє ставлення. Всі тексти професійно спрямовані „Енергія,” „:Енергія води, механічна енергія, енергія припливів”, ”Гідроенергія-це безпечне, оновлююче джерело енергії”, ”Компоненти гідросистеми”, ”Класифікація турбін” та інші. Післятекстові вправи організовані в три групи: лексичні, вправи на контроль розуміння тексту, граматичні. Лексичні вправи спрямовані на закріплення активного словника, граматичні – побудовані за принципом множинного вибору – це сучасний вид навчального контролю у міжнародній практиці. У кожному уроці, крім основного тексту “А”, є також, текст “В”, який в інформативному плані доповнює основний текст уроку, а у структурно-семантичному плані є набагато легшим від попереднього.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-09-08, іноземна мова, англійська мова |
Шифр: | 06-09-08 |
За видами робіт: | Вивчення дисципліни |
Тематики: | За напрямами > 05 - Інженерія > 0506 - Енергетика та енергетичне машинобудування За напрямами > 05 - Інженерія > 0506 - Енергетика та енергетичне машинобудування > 6.050602 - Гідроенергетика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Іноземних мов |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 13 Жов 2015 07:06 |
Останні зміни: | 31 Трав 2016 06:21 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2830 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року