05-08-147М Конарівська, О. Б. та Корчик, Н. М. та Скорина, Т. М. та Яковишина, М. С. та Коротун, С. І. (2024) Методичні вказівки до проходження навчальної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
05-08-147М.pdf Download(668kB) |
Анотація
«Навчальна практика «Вступ до фаху» є складовою частиною навчального процесу підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» і розглядається як спосіб формування основ досвіду фахової діяльності у сфері туризму та готельно-ресторанної справи: практичні вміння і навички, професійні якості особистості майбутнього фахівця. Основною метою практичної підготовки студентів є уточнення професійного самовизначення, розширення інформованості студентів щодо їх майбутньої професії, систематизація і розширення теоретичних навичок самостійної роботи у розв’язанні конкретних економічних, організаційно-управлінських, господарських, комерційних, інвестиційних завдань, які входять в коло обов’язків фахівця сфери готельно-ресторанного обслуговування. Навчальна практика «Вступ до фаху» логічно продовжує процес теоретичного навчання та сприяє формуванню професійно значимих умінь та навичок, психологічної готовності до виконання обов’язків на робочих місцях у підприємствах готельного господарства та закладах харчування. Задачами навчальної практики «Вступ до фаху» є: - закріплення теоретичних знань, отриманих студентом в процесі навчання; - засвоєння знань щодо охорони праці і техніки безпеки; - оволодіння навичками культури міжособистісного спілкування; - ознайомлення із розвитком готельно-ресторанної індустрії; - знайомство із законодавчою і нормативно-правовою базою діяльності підприємств готельно-ресторанної сфери; Під час практики проводяться екскурсії закладами готельно-ресторанного бізнесу та туристичної сфери з метою надбання студентами найбільш повної уяви про туристичну індустрію та структуру закладів готельно-ресторанного бізнесу, взаємодію окремих підрозділів, аналіз діючої системи управління, маркетингової діяльності, корпоративної культури, нормативно-правової документації тощо. В умовах дистанційного навчання екскурсії закладами проводяться в онлайн-форматі. Програмні результати навчання. За результатами проходження навчальної практики, студенти повинні: - знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, а також суміжних наук (РН02). - вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово (РН03). - розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу (РН05). - застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами готельних та ресторанних послуг (РН08) - виконувати самостійно завдання, розв’язувати задачі і проблеми, застосовувати їх в різних професійних ситуаціях та відповідати за результати своєї діяльності (РН16) - аргументовано відстоювати свої погляди у розв’язанні професійних завдань при організації ефективних комунікацій зі споживачами та суб’єктами готельного та ресторанного бізнесу (РН17).
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 05-08-147М, вступ до фаху |
Шифр: | 05-08-147М |
За видами робіт: | Практика |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 241 Готельно-ресторанна справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 26 Січ 2024 12:10 |
Останні зміни: | 26 Січ 2024 12:10 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28936 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року