Методичні вказівки до виконання практичних занять та самостійної роботи з освітньої компоненти «Комунікативний менеджмент у глобальному суспільстві» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-06-79М Швець, Ф. Д. (2024) Методичні вказівки до виконання практичних занять та самостійної роботи з освітньої компоненти «Комунікативний менеджмент у глобальному суспільстві» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-06-79М.pdf

Download(466kB)

Анотація

Мета освітньої компоненти «Комунікативний менеджмент у глобальному суспільстві» полягає в оволодінні здобувачами практичних навичок управління комунікаціями в глобальному суспільстві, формуванні цілісного уявлення щодо сутності комунікативного менеджменту як універсальної діяльності з вивчення, проектування, формування та розвитку комунікаційних систем (організації, проекту, бренда, особистості), концепції управління змінами за допомогою комунікаційних моделей, інструментів, технологій, методологій та методики проведення досліджень в сфері управління комунікаціями. Основними завданнями освітньої компоненти є: вивчення основних задач, функцій та методів комунікативного менеджменту, встановлення важливості глобалізації масових комунікацій в сучасному світі, оволодіння методами управління інформаційною взаємодією в різних сферах предметної діяльності, методами організації проведення комунікаційних досліджень та навиками службового спілкування при веденні комерційних переговорів. У результаті вивчення даної освітньої компоненти здобувач повинен знати: ➢ місце комунікацій в менеджменті; типи ділових стратегій та їх використання на підприємстві; ➢ типові манери спілкування в діловому суспільстві та види ділових стилів поведінки; ➢ в яких рамках проводиться ділове спілкування та визначати свій особистий стиль спілкування; ➢ алгоритм проведення ділових переговорів; вимоги до ділового одягу чоловіків та жінок; ➢ методику розвитку особистості у робочому колективі; вміти: ➢ визначати типи і види комунікацій в менеджменті та ефективно їх використовувати в сучасних умовах ринку; використовувати ділові стратегії на підприємстві та виділяти їх типи; ➢ визначати свій особистий стиль спілкування за обставинами; ➢ розробляти план ведення комерційних переговорів; ➢ організовувати, проводити та закріпляти ділові зустрічі; ➢ використовувати на практиці вимоги до ділового одягу чоловіків та жінок на підприємстві. Практичні заняття та самостійна робота здобувачів з освітньої компоненти „Комунікативний менеджмент у глобальному суспільстві” передбачені силабусом освітньої компоненти. Мета практичних занять полягає в забезпеченні засвоєння навчальної програми освітньої компоненти в повному обсязі, а також у формуванні навичок роботи із спеціальною літературою та нормативною базою. Під час виконання самостійної роботи здобувачі поглиблюють отримані знання та самостійно вивчають матеріали окремих тем шляхом опрацювання відповідних джерел, здійснюють підготовку до практичних занять та залікових модулів. Отримані теоретичні знання та практичні вміння зздобувачі зможуть застосовувати в процесі проходження виробничих практик, написанні курсових та дипломних робіт.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-06-79М, комунікативний менеджмент у глобальному суспільстві
Шифр: 07-06-79М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту та публічного врядування
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 01 Лют 2024 10:22
Останні зміни: 01 Лют 2024 10:22
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29047
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року