07-03-232S Шпак, С. Г. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Основи інклюзивної освіти» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Історія)» спеціальності 014.03 «Середня освіта (Історія)» денної та заочної форми навчання. [Силабус]
Text
07-03-232S.pdf Download(269kB) |
Анотація
Актуальність. На сучасному етапі розвитку системи освіти в Україні найбільш актуальною проблемою стає роль психологічного супроводу дітей в умовах інклюзивної освіти. На перший план висуваються завдання створення умов для становлення особистості кожної дитини відповідно до особливостей його психічного і фізичного розвитку, можливостями і здібностями Метою вивчення дисципліни є формування у майбутнього фахівця загальних та професійних компетенцій системи загальної педагогічної підготовки в сфері інклюзивної освіти, засвоєння студентами знань про особливості надання психологічної супроводу та реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами. Засвоєння студентами знань про особливості процесу залучення осіб з обмеженими можливостями здоров’я у загальноосвітній простір, понятійно-термінологічне поле інклюзивної освіти, міжнародне та українське законодавство стосовно навчання осіб з обмеженими можливостями здоров’я, тенденції й проблеми становлення інклюзивної освіти в Україні, особливості впровадження інклюзивного навчання в системі національної освіти. Використовуються такі методи викладання та технології: тренінги, рольові ігри, стимуляційні ігри, обговорення, диспути, тренінги, презентації, міні-лекції, метод кейсів, метод портфоліо, моделювання професійної діяльності, ситуаційні дослідження та інші. Цілями курсу є: – розкрити основні теоретичні положення основ психології інклюзивного навчання; – дати знання про теоретично-методологічні закономірності організації навчально-виховного процесу, який би задовольняв освітні потреби дітей з вадами у розвитку; – ознайомити студентів з основними методами спеціальними освітніми і фаховими технік керівництва процесом навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами; – розвинути навички встановлення контакту, партнерської взаємодії, візуальної психодіагностики, конструктивного підходу у вирішенні проблем соціальної взаємодії; формувати освічену, творчу особистість майбутнього педагога, здатного створити позитивний клімат в шкільному середовищі та поза його межами; – формувати у майбутнього фахівця професійно-педагогічні компетенції та позиції, потреби у самовдосконаленні.
Title in English
SYLLABUS Educational Component BASICS OF INCLUSIVE EDUCATION Code in Degree Programme Level of Education: Bachelor’s (first) 01 Field of Knowledge Education / Pedagogy 014.03 Field of Study Secondary education (History) Degree Programme: Secondary education (History)
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 07-03-232S, основи, інклюзивна освіта |
Шифр: | 07-03-232S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 14.03 Середня освіта (Історія) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 05 Лют 2024 11:24 |
Останні зміни: | 05 Лют 2024 11:24 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29115 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року