06-02-352М Зубілевич, С. Я. (2024) Методичні вказівки та завдання до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інтегрована звітність» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-02-352М.pdf Download(527kB) |
Анотація
Методичні вказівки підготовлені відповідно до силабусу 06-02-53S обов’язкової навчальної дисципліни «Інтегрована звітність» осві- тньо-професійної програми «Облік і оподаткування» підготовки здо- бувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем. Метою практичних занять з навчальної дисципліни «Інтегрована звітність» є: − ознайомлення здобувачів вищої освіти із концепцією та прин- ципами інтегрованого мислення; − формування розуміння основних проблем та перспектив роз- витку системи нефінансової звітності у світі та в Україні; − розуміння сучасних чинників впливу на вибір форми нефінан- сового звітування суб’єкта господарювання; − ознайомлення з концептуальною основою інтегрованої звітно- сті, її складом, структурою та змістом окремих розділів; − розуміння процесу організації складання інтегрованої звітнос- ті. Для досягнення цієї мети за кожною темою навчальної дисцип- ліни підібрані відповідні завдання, виконання яких передбачено як під час аудиторних занять під керівництвом викладача, так і під час само- стійної роботи. Перелік рекомендованої літератури допоможе у вико- нанні завдань. Розподіл завдань між аудиторною та самостійною ро- ботою, а також між здобувачами здійснює викладач під час занять. Перед практичними заняттями слід опрацювати теоретичний матеріал за відповідною темою, використовуючи рекомендовану літе- ратуру. Кожна тема містить низку завдань, які викладач використовує як основні та додаткові, враховуючи рівень готовності здобувачів ви- щої освіти до їх вирішення. Додаткові завдання зазвичай призначені для самостійної роботи і допомагають здобувачу вищої освіти отрима- ти бали у разі пропусків занять тощо. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти про- водиться під час контролю за виконанням завдань на заняттях, переві- рки завдань, визначених для самостійного виконання, та шляхом ус- ного опитування. Бали за завдання розподіляються (у % від кількості із заокругленням до цілого числа) таким чином: 0% – завдання не виконано; 40% – завдання виконано частково та містить суттєві помилки методичного або розрахункового характеру; 60% – завдання виконано повністю, але містить суттєві помилки у розрахунках або в методиці; 80% – завдання виконано повністю і вчасно, проте містить ок- ремі несуттєві недоліки (розмірності, висновки, оформлення тощо); 100% – завдання виконано правильно, вчасно і без зауважень.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-02-352М, інтегрована звітність |
Шифр: | 06-02-352М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 71 Облік і оподаткування |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Обліку і аудиту |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 07 Бер 2024 08:31 |
Останні зміни: | 07 Бер 2024 08:31 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29633 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року