Силабус навчальної дисципліни «Cоціальний менеджмент та соціальний маркетинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» галузі знань 02 «Культура і мистецтво»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-117S Залужна, А. Є. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Cоціальний менеджмент та соціальний маркетинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» галузі знань 02 «Культура і мистецтво». [Силабус]

[img] Text
06-07-117S.pdf

Download(291kB)

Анотація

Метою викладання дисципліни є: формування необхідних знань з соціального менеджменту, теорії соціального управління, а також соціального маркетингу,зорієнтованих на усвідомлення зростання вагомості людського чинника в потенціалі організації й задоволення соціальних потреб персоналу задля створення сприятливого соціального середовища, мотивуючого до креативності, соціальної відповідальності, творчості та результативності діяльності. Завдання: - знати історичні особливості виникнення, міждисциплінарний вимір та характерні риси соціального менеджменту та соціального маркетингу; - розуміти сутність соціального менеджменту та соціального маркетингу як істотних інструментів гуманізації суспільства й орієнтації на людину не як ресурс, а особистість; - вміти управляти трудовими ресурсами на основі практичного використання мотиваційних теорій трудової діяльності; - ознайомитись з теоретичними засадами соціального менеджменту та соціального маркетингу у контексті корпоративної соціальної відповідальності; - розуміти особливість соціального вектору управління та маркетингу у сфері соціокультурної діяльності; - розробляти загальні та спеціальні короткострокові програми підвищення кваліфікації управлінців сфери соціокультурної діяльності; - оволодіти практичними вміннями та навиками застосування інструментів соціального менеджменту та соціального маркетингу на індивідуальному та організаційному рівнях; - вирішувати практичні проблеми у соціокультурній сфері на основі застосування теорій та методів соціального менеджменту й соціального маркетингу.

Title in English

SYLLABUS SOCIAL MANAGEMENT AND SOCIAL MARKETING ПП2 Code in Degree Programme Level of Education: Master’s (second) 02 Field of Knowledge: Culture and Art 028 Field of Study: Management of Socioсultural Activity Degree Programme: Social Management and Information Culture

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-07-117S, соціальний менеджмент, соціальний маркетинг
Шифр: 06-07-117S
Тематики: Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво
Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 28 Менеджмент соцiокультурноi дiяльностi
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 18 Вер 2024 11:13
Останні зміни: 30 Вер 2024 07:13
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30666
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року