06-07-246М Залужна, А. Є. (2024) Методичні вказівки та плани семінарських занять з дисципліни «Соціальний менеджмент та соціальний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» галузі знань 02 «Культура і мистецтво» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-07-246М.pdf Download(509kB) |
Анотація
Актуальність навчальної дисципліни «Соціальний менеджмент та соціальний маркетинг». В сучасних умовах інформаційно-мережевого простору особливого значення набуває проблема розвитку людського потенціалу, реалізації людиною її інтелектуальних, соціальнокультурних та духовних можливостей. Саме людський капітал стає основним рушієм модернізаційних трансформацій сучасного соціокультурного буття. У цьому контексті в доповіді ООН з проблем людського розвитку запропонований світовій спільноті Індекс людського розвитку (Махбубом ульХак) актуалізує проблеми рівня та якості життя з метою вирішення головного завданням сучасного інформаційного суспільства – зростання рівня задоволення потреб людини й удосконалення її благоустрою. Це потребує впровадження в систему управління соціальних практик та принципів соціального менеджменту, які зорієнтовані на соціальні потреби персоналу. В управлінських стратегіях зростає увага до прав людини, розвитку гуманістичних цінностей, підвищення рівня корпоративної та соціальної відповідальності. У зв’язку з цим система знань з питань соціального менеджменту та соціального маркетингу сприяє цілісному розумінню вихідних засад соціально-орієнтованого управління, обумовлює вирішення практичних проблем у соціокультурній сфері шляхом оптимізації взаємин між співробітниками, керівництвом і оточуючим соціальним середовищем.. Метою викладання дисципліни є: формування необхідних знань з соціального менеджменту, теорії соціального управління, а також соціального маркетингу, зорієнтованих на усвідомлення зростання вагомості людського чинника в потенціалі організації й задоволення соціальних потреб персоналу задля створення сприятливого соціального середовища, мотивуючого до креативності, соціальної відповідальності, творчості та результативності діяльності
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-07-246М, соціальний менеджмент, соціальний маркетинг |
Шифр: | 06-07-246М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 28 Менеджмент соцiокультурноi дiяльностi |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 03 Жов 2024 10:20 |
Останні зміни: | 03 Жов 2024 10:20 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30881 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року