05-08-156М Конарівська, О. Б. (2024) Методичні вказівки до виконання практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Управління якістю туристичних послуг» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Туризм і рекреація» спеціальності 242 «Туризм і рекреація» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
05-08-156М.pdf Download(726kB) |
Анотація
Метою освітнього компонента "Управління якістю туристичних послуг" є формування системи теоретичних знань із застосування інструментарію управління якістю на туристичних підприємствах, а також набуття практичних навичок оцінки рівня якості туристичних послуг. Особлива увага приділяється застосуванню теорії та методології управління якістю як засобу досягнення комерційних успіхів підприємства у сфері туризму на основі ефективного використання його потенціалу з орієнтацією на споживача в умовах ринкової економіки. Основними завданнями вивчення освітнього компонента «Управління якістю туристичних послуг» є такі: - розгляд теоретичних засад управління якістю, стандартизації і сертифікації послуг у сфері туризму; - моніторинг якості туристичних послуг; - вивчення інструментів управління якістю із врахуванням галузевої специфіки; - дослідження проблем у галузі якості на підприємствах сфери туризму; - оцінка особливостей та технології розроблення і впровадження систем якості на підприємствах сфери туризму. У результаті вивчення освітнього компонента "Управління якістю туристичних послуг" здобувач повинен знати: - предмет, об’єкт і завдання управління якістю туристичних послуг; - економічні основи туристичної діяльності; - сутність та особливості управління якістю в туризмі; - наукові засади управління якістю; - організацію державної системи стандартизації та сертифікації послуг; - механізм і процес управління якістю на туристичних підприємствах. вміти: - вміти проводити оцінку рівня якості туристичних послуг; - застосовувати відповідний інструментарій управління якістю в діяльності туристичних підприємств; - проводити сертифікацію послуг на туристичних підприємствах; - розробляти і впроваджувати у діяльність підприємств туристичного бізнесу систему якості послуг. мати компетентності: - здатність до розробки ефективних структур якості; - здатність виконувати багатоструктурні комплексні розрахунки з ефективності застосовуваних ресурсів для підвищення якості; - здатність до організації та управління ефективними системами якості; - готовність до безперервного моніторингу усіх систем управління якістю та контролю в організації з коригуванням відхилень від прогнозних значень; - здатність застосовувати методи вимірювання показників якості.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 05-08-156М, управління якістю туристичних послуг |
Шифр: | 05-08-156М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм і рекреація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 10 Жов 2024 08:14 |
Останні зміни: | 10 Жов 2024 08:14 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31037 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року