08-01-131М Годлевський, П. М. (2024) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фітнес та рекреація» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-01-131М.pdf Download(400kB) |
Анотація
Методичні вказівки до навчальної дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» (ТТОРРА) передбачають надання сучасних знань у підготовці фахівців сфери фізичної культури та спорту. ТТОРРА займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту і є важливим напрямом підвищення ефективності підготовки висококваліфікованих спеціалістів в галузі фізичної культури і спорту з посиленням ролі в навчальному процесі теоретичної, методологічної та світоглядної підготовки. Тому фундаментальні знання й навички, набуті здобувачами вищої освіти, можуть розглядатися як основа глибокої професійної компетентності у вирішенні складних завдань. Саме такі знання дає введення в практику освіти навчальна дисципліна «Теорія і технології рекреаційно-оздоровчої рухової активності». Мета навчальної дисципліни – оволодіння теоретичними знаннями і практичними навичками з різних видів оздоровчорекреаційної рухової активності та різних форм і технологій її реалізації. Цілі: знати: особливості оздоровчо-рекреаційної рухової активності у збереженні та зміцненні здоров’я людини, принципи її реалізації в системі оздоровлення населення; особливості розвитку рухів та проявів рухової активності в різні вікові періоди; специфіку та оздоровче спрямування різних видів оздоровчорекреаційної рухової активності; нормативи оздоровчорекреаційної рухової активності для занять із особами різного віку; правила та особливості проведення фізкультурних занять аеробної спрямованості, занять із фітнесу та оздоровчої гімнастики, рухливих ігор з урахуванням психологічних і фізіологічних чинників, стану здоров’я осіб різних вікових категорій. вміти: володіти підходами до рухової активності людини за допомогою застосування різних методів; нормувати оздоровчорекреаційну рухову активність для різних категорій населення; підбирати форми організації оздоровчо-рекреаційних фізкультурних занять залежно від їхніх завдань та контингенту.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-01-131М, теорія, технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності |
Шифр: | 08-01-131М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 16 Жов 2024 10:28 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 10:28 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31211 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року