Силабус навчальної дисципліни «Ділова риторика» для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні і поведінкові науки»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-08-207S Малевич, Л. Д. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Ділова риторика» для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні і поведінкові науки». [Силабус]

[img] Text
07-08-207S.pdf

Download(185kB)

Анотація

Мета вивчення дисципліни – підвищення рівня комунікативної компетентності студентів у сфері ділової комунікації, що передбачає знання основ класичної і сучасної риторики та практичне володіння сучасними технологіями публічного мовлення, мовного впливу, полемічної майстерності. Основні завдання курсу: вивчення теоретико-практичних засад публічного ділового мовлення, видів, жанрів і форм сучасного ділового публічного мовлення, ознайомлення з еволюцією ділової риторики, вироблення практичних навичок підготовки і виголошення публічних промов різних типів залежно від мети, теми, ситуації, аудиторії, розвиток навичок аргументації та полемічної майстерності. Після вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати: - зміст риторики як науки, систему основних понять, термінів і законів; - коротку історію й основні джерела світової і вітчизняної риторики; - методи створення текстів різнотипних промов, принципи доцільної композиції тексту; - основи аргументації, ефективного словесного оформлення виступу; - правила поведінки оратора й основи моделювання аудиторії; - особливості мовного впливу під час ділових публічних виступів; Після вивчення навчальної дисципліни студенти повинні вміти: - продукувати тексти різних типів промов з потрібної теми і для різних ситуацій; - виголошувати публічні промови різних типів, уміти підтримувати увагу аудиторії; - доцільно використовувати мовні засоби (тропи і фігури); - застосовувати прийоми ефективної аргументації і мовного впливу; - проводити риторичний аналіз ділового публічного мовлення; - критично ставитися до свого мовлення і суспільної мовної практики; - розвивати власний ораторський стиль.

Title in English

SYLLABUS Business rhetoric Level of Education: Bachelor’s (first) 05 Field of Knowledge Social and behavioural sciences 051 Field of Study Economics Degree Programme: Human Resource Management and Labour Economics ФП-25.1 Code in Degree Programme

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 07-08-207S, ділова риторика
Шифр: 07-08-207S
Тематики: Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки
Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Журналістики та українознавства
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 23 Жов 2024 06:24
Останні зміни: 23 Жов 2024 06:24
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31325
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року