Методичні вказівки до проходження виробничої практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціально-виховна робота з дітьми та молоддю» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 Освіта / Педагогіка денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-399М Олексін, Ю. П. та Шевчук, Т. Є. (2024) Методичні вказівки до проходження виробничої практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціально-виховна робота з дітьми та молоддю» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 Освіта / Педагогіка денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-03-399М.pdf

Download(400kB)

Анотація

Головна точка зору пізнання – це точка зору життя, практики. Без практики немає і не може бути наукової теорії, практика є критерієм істини, джерелом пізнання і зоною прикладання теоретичних положень. Саме здобуті теоретичні знання під час аудиторних занять мають стати основою для набуття практичних навичок викладацької діяльності та виконання завдань педагога організатора. Визначальною ознакою компетентності є здатність доцільно діяти у виробничих умовах: помічати та формулювати проблеми, спираючись на здобуті теоретичні знання, та ефективно їх розв'язувати. Виробнича практика спрямована на розвиток критичного мислення майбутніх педагогів, оскільки цей вид мислення використовується для вирішення конкретних ситуативних завдань, тобто є практичним мисленням. Практичне мислення педагога-організатора конкретне, так як існує в конкретних обставинах діяльності. Теоретичне мислення спрямоване на пізнання реальності, на відкриття законів та властивостей об'єктів, в той час як практичне мислення спрямоване на змінювання цієї реальності. У Законі України «Про Освіту» вказується, що метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі інтелектуального, економічного, творчого, культурного потенціалу Українського народу, підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Додаткова інформація: Попередня версія методичних рекомендацій: 07-03-222
Ключові слова: 07-03-399М, виробнича практика
Шифр: 07-03-399М
За видами робіт: Практика
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 06 Лист 2024 09:52
Останні зміни: 06 Лист 2024 09:52
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31460
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року