Методичні рекомендації до підготовки семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Актуальні проблеми соціально-виховної роботи» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціально-виховна робота з дітьми та молоддю» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» денної та заочної форми навчання «Actual problems of social and educational work» for students of higher education of the second (master's) educational degree, specialty 011 "Educational, pedagogical sciences", fields of knowledge 01 "Education/Pedagogy", OPP «Social and educational work with children and youth»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-10-13М Шевчук, Т. Є. (2024) Методичні рекомендації до підготовки семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Актуальні проблеми соціально-виховної роботи» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціально-виховна робота з дітьми та молоддю» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» денної та заочної форми навчання «Actual problems of social and educational work» for students of higher education of the second (master's) educational degree, specialty 011 "Educational, pedagogical sciences", fields of knowledge 01 "Education/Pedagogy", OPP «Social and educational work with children and youth». [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-10-13М.pdf

Download(463kB)

Анотація

Підготовка фахівця до професійної педагогічної діяльності у вищих навчальних закладах набуває в сучасних умовах надзвичайної ваги особливо, у період реформування освіти. Навчання здобувачів ІІ (магістерського) рівня освіти потребує серйозної підготовки, зусиль в оволодінні найновішими формами, методами, засобами професійної діяльності. Дисципліна «Актуальні проблеми соціально-виховної роботи» спрямована на ознайомлення магістрантів з новими надбаннями в теорії та практиці соціально-виховної роботи і соціальної педагогіки в Україні та за кордоном і потребує формування відповідних професійних компетентностей. Предметом її вивчення є організаційна й методична діяльність організатора позакласної роботи в школі, позашкільної освіти в громаді та ін. Здобувачі ознайомляться з формами, основними напрямами і методами організації позакласної та позашкільної роботи. У процесі вивчення курсу здобувач освіти набуде професійної, соціальної, комунікативної компетентностей; буде мати уявлення про сучасну соціальну педагогіку як наукову галузь, що розвивається; навчиться критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань про практики соціально - педагогічної діяльності, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження; буде вміти практично втілювати здобуті знання в оновленій соціальнопедагогічній діяльності, виявляти, ставити і розв’язувати соціально-педагогічні проблеми. Мета викладання дисципліни: сприяти засвоєнню студентами основ соціально-виховної роботи як сучасної науки, усвідомленню ними важливості й складності соціальнопедагогічної діяльності, формуванню в них цілісного уявлення про професію педагога як гуманістичну та творчу, розкриттю перспектив і шляхів оволодіння нею. Завдання: розширити знання про позакласну та позашкільну роботу, яка є складовою частиною комплексного вивчення школярами, вихованцями, слухачами, про методику соціальної роботи в школі в урочний та позаурочний час; упорядкувати знання студентів про організаційні форми і основні напрями позакласної роботи; ознайомити з положеннями, методикою організації всеукраїнських та регіональних рухів, експедицій, акцій організації історико-краєзнавчої діяльності й патріотичного виховання учнівської молоді, що власне і є складовою ділянкою позакласної роботи в школі; дати знання про порядок підготовки, проведення й узагальнення результатів позашкільної діяльності; сформувати практичні навики збору, упорядкування й використання педагогічного матеріалу; посилити теоретичні і практичні знання студентів з організації шкільного дозвілля як важливого засобу організації учнівської практично-перетворювальної діяльності; сприяти вихованню майбутніх учителів організаторів, а також педагогів організаторів позакласної гурткової роботи в школі; за результатами навчання студенти повинні навчитися моделювати організаційно-виховні заняття різних типів і видів в позашкільній освіті, вільно добирати і оперувати методами і прийомами навчання та виховання, оптимізуючи навчальновиховний процес; студенти, здобувши кваліфікацію педагогаорганізатора, повинні навчитися застосовувати у практичній діяльності сучасні технології навчання і виховання у позакласній роботі в школі.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-10-13М, актуальні проблеми соціально-виховної роботи
Шифр: 07-10-13М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 26 Лист 2024 11:03
Останні зміни: 26 Лист 2024 11:03
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31714
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року