06-13-55S Мальчик, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Сучасні аспекти наукової спеціальності» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування". [Силабус]
Text
06-13-55S.pdf Download(367kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Сучасні аспекти наукової спеціальності» охоплює теоретичні основи та практичні підходи до вивчення маркетингу в контексті інноваційної економіки. Курс спрямований на аналіз сучасних концепцій, моделей та підходів у маркетингу, враховуючи вплив інновацій, цифровізації та глобальних ринкових тенденцій, а також на розвиток навичок використання новітніх інструментів маркетингу в умовах динамічного середовища. Метою курсу є формування комплексних знань та навичок розробки інноваційних маркетингових стратегій, що відповідають умовам сучасної економіки, а також розвиток здатності аналізувати й оцінювати їх ефективність у конкурентному середовищі. Завдання курсу: Для засвоєння програмного матеріалу передбачені індивідуальні та групові завдання, що охоплюють: аналіз сучасних теорій маркетингу в інноваційній економіці. дослідження впливу цифрових інструментів і технологій на маркетингові стратегії. вивчення глобальних тенденцій розвитку ринків. виконання практичних кейсів із застосуванням сучасних маркетингових інструментів. опрацювання наукових публікацій, періодичних видань та спеціалізованих ресурсів.
Title in English
SYLLABUS Modern aspects of the scientific specialty ОК 8 Code in Degree Programme Level of Education: Educational and scientific (third) 07 Field of Knowledge Management and Administration 075 Field of Study: Marketing Degree Programme: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-55S, сучасні аспекти, спеціальність |
Шифр: | 06-13-55S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 11 Груд 2024 12:41 |
Останні зміни: | 11 Груд 2024 12:41 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31875 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року