Силабус навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-56S Мальчик, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування". [Силабус]

[img] Text
06-13-56S.pdf

Download(278kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» охоплює теоретичні засади та методологічні підходи до вивчення маркетингу як наукової спеціальності. Курс спрямований на аналіз сучасних концепцій, моделей та теорій маркетингу, а також на вивчення основних методів та інструментів наукових досліджень у маркетингу. Метою дисципліни є формування глибоких теоретичних знань та навичок аналізу основних теоретико-методологічних проблем у сфері маркетингу, що дозволить здобувачам розробляти та впроваджувати науково обґрунтовані маркетингові стратегії та підходи. Завдання курсу: Для засвоєння здобувачами програмного матеріалу передбачені індивідуальні завдання, що охоплюють виконання науково-дослідних робіт, критичний аналіз сучасних маркетингових концепцій, дослідження сучасних тенденцій та новітніх підходів до маркетингу, а також опрацювання спеціалізованої наукової літератури, періодичних видань, інтернет-ресурсів. Здобувач повинен знати: - Основні парадигми та підходи у маркетингу. - Методи наукових досліджень у маркетингу. - Теорії та моделі поведінки споживачів. - Інструменти аналізу ринку та ринкових тенденцій. - Принципи побудови маркетингових стратегій на основі досліджень.

Title in English

SYLLABUS Theoretical and methodological problems of the scientific specialty Marketing ОК9 Code in Degree Programme Level of Education: Educational and scientific (third) 07 Field of Knowledge Management and Administration 075 Field of Study: Marketing Degree Programme: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-56S, теоретико-методологічні проблеми, наукова спеціальність, маркетинг
Шифр: 06-13-56S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 11 Груд 2024 12:41
Останні зміни: 11 Груд 2024 12:41
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31876
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року