06-13-56S Мальчик, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування". [Силабус]
Text
06-13-56S.pdf Download(278kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» охоплює теоретичні засади та методологічні підходи до вивчення маркетингу як наукової спеціальності. Курс спрямований на аналіз сучасних концепцій, моделей та теорій маркетингу, а також на вивчення основних методів та інструментів наукових досліджень у маркетингу. Метою дисципліни є формування глибоких теоретичних знань та навичок аналізу основних теоретико-методологічних проблем у сфері маркетингу, що дозволить здобувачам розробляти та впроваджувати науково обґрунтовані маркетингові стратегії та підходи. Завдання курсу: Для засвоєння здобувачами програмного матеріалу передбачені індивідуальні завдання, що охоплюють виконання науково-дослідних робіт, критичний аналіз сучасних маркетингових концепцій, дослідження сучасних тенденцій та новітніх підходів до маркетингу, а також опрацювання спеціалізованої наукової літератури, періодичних видань, інтернет-ресурсів. Здобувач повинен знати: - Основні парадигми та підходи у маркетингу. - Методи наукових досліджень у маркетингу. - Теорії та моделі поведінки споживачів. - Інструменти аналізу ринку та ринкових тенденцій. - Принципи побудови маркетингових стратегій на основі досліджень.
Title in English
SYLLABUS Theoretical and methodological problems of the scientific specialty Marketing ОК9 Code in Degree Programme Level of Education: Educational and scientific (third) 07 Field of Knowledge Management and Administration 075 Field of Study: Marketing Degree Programme: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-56S, теоретико-методологічні проблеми, наукова спеціальність, маркетинг |
Шифр: | 06-13-56S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 11 Груд 2024 12:41 |
Останні зміни: | 11 Груд 2024 12:41 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31876 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року