Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Управління маркетплейсами» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП усіх форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-216М Коротун, О. П. та Мальчик, М. В. (2024) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Управління маркетплейсами» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП усіх форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-216М.pdf

Download(349kB)

Анотація

У процесі вивчення дисципліни «Управління маркетплейсами», окрім лекційних та практичних занять, значну увагу необхідно приділяти самостійній роботі здобувачів вищої освіти. Самостійна робота є однією з ключових складових навчального процесу, спрямованою на активізацію засвоєння знань, умінь та навичок, а також їх практичну реалізацію у сфері управління маркетплейсами. Така форма навчання допомагає здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня сформувати навички самостійної роботи, розвиває вміння самостійно навчатися, приймати рішення та аналізувати інформацію, що особливо важливо для майбутніх фахівців з управління маркетплейсами. Самостійна робота також є високоефективним засобом опанування навчального матеріалу у вільний від обов’язкових занять час. Метою самостійної роботи здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня у рамках дисципліни «Управління маркетплейсами» є сприяння повному засвоєнню навчальної програми курсу, формування професійних компетентностей у сфері управління маркетплейсами, розвиток здатності до аналізу та прийняття управлінських рішень. Самостійна робота спрямована на формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вміння планувати, організовувати, систематизувати та контролювати власну діяльність у процесі вивчення основ функціонування маркетплейсів, оцінки їх ефективності та розробки стратегій просування.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-216М, управління маркетплейсами
Шифр: 06-13-216М
За видами робіт: Самостійна робота
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В.М. Бежук
Дата внесення: 20 Груд 2024 07:40
Останні зміни: 20 Груд 2024 07:40
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31984
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року