МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-74 Гонтаренко, Н. А. (2015) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
06-13-74.pdf

Download(695kB) | Перегляд
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-74, маркетинговий аудит, маркетингові комунікації, аудит товарної політики, аудит цінової політики
Шифр: 06-13-74
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030507 - Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_2 Д. А. Пелех
Дата внесення: 14 Груд 2015 11:43
Останні зміни: 16 Трав 2016 12:01
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3241
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року