Гусаренко-Барський, П. В. та Гусаренко-Барська, Р. В. та Гусаренко-Барська, Є. В. (2025) CHAT GPT-4O ЯК ДОПОМІЖНИЙ ІНСТРУМЕНТ У ВИВЧЕННІ ГІДРАВЛІКИ. Студентський вісник НУВГП (1(24)). с. 50-58.
![]() |
Text
Вип.1(24)2025_Гусаренко-Барська Є.В.+інші_с.50-58.pdf Download(534kB) |
Анотація
У статті проведено аналіз ефективності використання Chat GPT-4o як допоміжного засобу в навчальному процесі студентами технічних спеціальностей при вивченні дисципліни «Гідравліка». Було перевірено наскільки ШІ генерує релевантну інформацію в цій сфері та чи вміє застосовувати її для практичного використання. Також сформульовано рекомендації щодо використання Chat GPT-4o в навчальних цілях. Chat GPT-4o показав себе як засіб, що володіє базовими знаннями з гідравліки й у більшості випадків може безпомилково розв’язувати лише ті задачі, які можна розв’язати в одну або дві дії, а також трохи з кращою якістю може допомогти обробити дані лабораторних дослідів. Студентам, як майбутнім фахівцям важливо розвивати критичне мислення, комунікативні навички, а також творчий підхід та незалежність при використанні ШІ. Тому необхідно встановлювати обмеження використання засобів ШІ в навчальному процесі й надавати перевагу традиційним методам навчання, особливо якщо це стосується вивчення точних наук.
English abstract
The paper analyzes the effectiveness of using Chat GPT-4o as an auxiliary tool in the educational process by students of technical specialties in the study of the Hydraulics discipline. It was checked to what extent AI generates relevant information in this area and whether it can apply it for practical use. Recommendations for using Chat GPT-4o for educational purposes were also formulated. Chat GPT-4o has proven to be a tool that has basic knowledge of hydraulics and in most cases can accurately solve only those problems that can be solved in one or two steps, and can also help process laboratory data. As future professionals, it is important for students to develop critical thinking, communication skills, as well as creativity and independence when using AI. Therefore, it is necessary to set limits on the use of AI tools in the educational process and give preference to traditional teaching methods, especially when it comes to studying the exact sciences.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | штучний інтелект, Chat GPT, гідравліка, навчальний процес, artificial intelligence, Chat GPT, hydraulics, educational process |
УДК: | 004.89:532(07) |
Бібліографічний опис: | Гусаренко-Барський П. В. Chat GPT-4o як допоміжний інструмент у вивченні гідравліки / П. В. Гусаренко-Барський, Р. В. Гусаренко-Барська, Є. В. Гусаренко-Барська // Студентський вісник НУВГП : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2025. - С. 50-58. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2025 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2025 > Випуск 1 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 23 Вер 2025 10:32 |
Останні зміни: | 23 Вер 2025 10:32 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/32757 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року