Методичні вказівки до практичних робіт з освітнього компонента «Теорія і методика адаптивного спорту» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Терапія та реабілітація», спеціалізація 227.1 «Фізична терапія» денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-01-167М Нестерчук, Н. Є. та Козачок, Н. М. (2024) Методичні вказівки до практичних робіт з освітнього компонента «Теорія і методика адаптивного спорту» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Терапія та реабілітація», спеціалізація 227.1 «Фізична терапія» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
08-01-167М.pdf

Download(497kB)

Анотація

Методичні вказівки до практичних робіт з освітнього компонента «Теорія і методика адаптивного спорту» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр» за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація». Освітній компонент «Теорія і методика адаптивного спорту» спрямований на оволодіння спеціальними знаннями та методичними навичками самостійної, творчої роботи з організації і проведення спортивних занять та тренувань людей з обмеженими можливостями здоров’я, які мають різноманітні ушкодження, з метою відновлення їх здоров’я, компенсації порушених функцій, повернення в суспільство, залучення до суспільно-корисної праці. В розвитку теоретико-методологічних основ теорії і методики адаптивного спорту простежується тісний взаємозв’язок із фізіологією, антропологією, біомеханікою, теорією і методикою фізичного виховання, історією спорту, інформатикою та кібернетикою. Останні набувають все більшого значення паралельно із розвитком можливостей комп’ютерної техніки. Предметом вивчення освітнього компонента є система сучасних знань загальної теорії та методики спортивної підготовки спортсменів і команд в адаптивному спорті. Метою вивчення освітнього компонента «Теорія і методика адаптивного спорту» є вивчення організаційних, програмно-нормативних та методичних основ спорту осіб з обмеженими можливостями здоров’я, зокрема паралімпійського, дефлімпійського спорту та Спеціальних Олімпіад, їх ідеалів, принципів, місця в системі явищ сучасного суспільного життя, теорії і методики підготовки спортсменів з обмеженими можливостями здоров’я.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Додаткова інформація: Попредня версія методичних вказівок 08-01-81М
Ключові слова: 08-01-167М, теорія і методика адаптивного спорту
Шифр: 08-01-167М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я
Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Терапія та реабілітація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання
Користувач, що депонує: В.М. Бежук
Дата внесення: 03 Лют 2025 11:21
Останні зміни: 03 Лют 2025 11:21
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/32772
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року