Силабус навчальної дисципліни «Сучасні підходи в історіографії та джерелознавстві» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Історія та громадянська освіта)» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю А4 "Середня освіта (за предметними спеціальностями)", предметною спеціальністю А4.03 "Середня освіта (Історія та громадянська освіта)"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-09-06S Клинова-Дацюк, Г. Д. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Сучасні підходи в історіографії та джерелознавстві» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Історія та громадянська освіта)» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю А4 "Середня освіта (за предметними спеціальностями)", предметною спеціальністю А4.03 "Середня освіта (Історія та громадянська освіта)". [Силабус]

[img] Text
08-09-06S.pdf

Download(342kB)

Анотація

Вивчення навчальної дисципліни “Сучасні підходи в історіографії та джерелознавстві” здобувачами вищої освіти другого (магістерського) ОП Середня освіта (Історія та громадянська освіта) дозволить ознайомитися із сучасними підходами, тенденціями та здобутками світової і української історіографії, джерелознавства. Мета: сформувати у студентів системне уявлення про основні тенденції, теоретико-методологічні підходи та новітні напрямки розвитку історіографії та джерелознавства у вітчизняній та зарубіжній історичній науці. Забезпечити глибоке розуміння природи історичного знання, критичного аналізу джерел, принципів їх інтерпретації й методів реконструкції історичного процесу на основі сучасної наукової парадигми. Завдання: Ознайомити студентів з етапами еволюції історіографічної думки та джерелознавчих практик у ХХ – початку ХХІ ст. Вивчити провідні теоретико-методологічні підходи (позитивізм, неокантіанство, структуралізм, постструктуралізм, мікроісторія, усна історія, гендерна історія тощо) та їх вплив на інтерпретацію історичних джерел. Ознайомити зі специфікою різних типів історичних джерел (письмових, візуальних, усних, електронних) та сучасними методами їх аналізу й критики. Навчити здійснювати критичний аналіз історіографічних дискурсів і джерельної бази з урахуванням контексту їх створення. Сприяти розвитку навичок самостійного наукового дослідження, аргументованої інтерпретації джерел, формування власної позиції щодо складних історіографічних проблем. Формувати культуру академічної доброчесності у використанні джерел, коректності цитування та аналітичного підходу до історичної інформації.

Title in English

SYLLABUS Modern approaches in historiography and source studies Code in Degree Programme ОК13 Level of Education master’s (second) А Field of Knowledge Education А4 Field of Study Secondary education (by subject specialties) А4.03 Subject specialty Secondary education (History and civic) Degree Programme Secondary education (History and civic education)

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 08-09-06S, сучасні підходи, історіографія, джерелознавство
Шифр: 08-09-06S
Тематики: Шифр галузі знань > A Освіта > A1 Освітні науки
Шифр галузі знань > A Освіта > А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями)
Шифр галузі знань > A Освіта > А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями) > А4.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут права > Кафедра богослов'я та соціально-гуманітарних дисциплін
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 24 Вер 2025 09:27
Останні зміни: 24 Вер 2025 09:27
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/32855
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року