Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання.

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-242М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-242М.pdf

Download(335kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-242М, сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки
Шифр: 06-13-242М
За видами робіт: Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Т. В. Мирон
Дата внесення: 29 Вер 2025 10:10
Останні зміни: 29 Вер 2025 10:10
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33087
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року