Стасюк, Б. Б. (2025) АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЛОКАЛЬНОГО РИНКУ АВТОМОБІЛЬНИХ АКСЕСУАРІВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(110)). с. 265-274.
|
Text
Ve11022.pdf Download(238kB) |
Анотація
Проаналізовано ринок автомобільних аксесуарів в Україні і в локальному ринку м. Рівного, його перспективи функціонування та основні фактори появи змін. Вказані впливи та залежності відповідного автоаксесуарного ринку, його розвитку, а також поточні можливості функціонування бізнесу в цій галузі. Просегментовано споживачів цього ринку та досліджено структуру, яка є мінливою, проте може допомогти при короткостроковому визначенні ємності автоаксесуарного ринку. Стан та тенденції ринку автомобільних аксесуарів, виходячи з даних про зростаючі обсяги продажів автомобілів у 2021–2024 роках, є достатньо обнадійливими та сприятливими для ринку аксесуарів та їх споживання, оскільки вони лінійно взаємопов’язані. Обсяги продажів автомобільних аксесуарів на відповідному ринку Рівного за останні два роки зріс на 15%. Це зумовлено як збільшенням наявної кількості автомобілів, так і розширенням асортименту аксесуарів, їх просуванням, доступністю різноманітних точок продажу – від традиційних роздрібних магазинів до різноманітних інтернет-магазинів. Ринок автомобільних аксесуарів продовжить своє зростання через підвищення інтересу людей до власної безпеки та комфорту, тяжіння до власної індивідуалізації в нових трендах, а також через збільшення кількості автомобілів у місті та й в країні переважно з вторинного ринку, які потребують осучаснення, а інколи й модернізації. Саме тому аксесуари є незамінними. Розширення асортименту та поява нових брендованих товарів на ринку спонукають попит. Запропоновано декілька підходів визначення ємності ринку автоаксесуарів та відповідні методики. Виходячи з проведеного аналізу, цей ринок можна розглядати як ринок можливостей, тобто потенційно є хороші перспективи до темпів зростання ринку автоаксесуарів. Зважаючи, що термін служби автомобілів досить тривалий, а їх сумарна кількість щорічно зростає, то і потреба в аксесуарах теж збільшується. Аналіз вказує на потреби в підготовці відповідних фахівців для цього ринку з метою реалізації різних інвестиційних проєктів та ухвалення різнопланових управлінських рішень.
Title in English
ANALYSIS OF TRENDS IN THE FUNCTIONING OF THE LOCAL AUTOMOTIVE ACCESSORIES MARKET
English abstract
The automotive accessories market in Ukraine has been analyzed with a focus on the local market of Rivne, its functioning prospects, and the key factors driving change. The study identifies the main influences and interdependencies affecting market development, as well as current business opportunities in this sector. Consumer segments have been outlined, and the market structure – though dynamic – has been examined, providing a basis for short-term estimations of its capacity. The state and trends of the automotive accessories market, based on car sales data from 2021 to 2024, demonstrate steady growth, which is promising for the further expansion of accessory consumption given their linear interconnection. In Rivne, sales volumes of automotive accessories have increased by 15% over the past two years. This growth is driven by the rising number of vehicles, particularly from the secondary market, as well as by the expansion of the product assortment, its active promotion, and broader availability through both traditional retail stores and online platforms. The market is expected to continue its upward trajectory, fueled by growing consumer interest in safety and comfort, as well as the tendency toward personalization in line with modern trends. The continuous expansion of product ranges and the introduction of new branded goods further stimulate demand. Several approaches to estimating the market capacity for automotive accessories have been suggested, along with relevant methodological considerations. Based on the conducted analysis, the market can be regarded as one of opportunities, with favorable conditions for future growth. Considering the long service life of cars and the steady annual increase in their total number, the demand for accessories will continue to rise. The findings also highlight the need for adequately trained specialists in this sector to ensure effective implementation of investment projects and informed managerial decision-making.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | аналіз; ринок; автомобільні аксесуари; ціна; фактори впливу; управлінські рішення; ємність ринку; автомобільні аксесуари; витрати; analysis; market; automotive accessories; price; influencing factors; management decisions; market capacity; automotive accessories; costs; automobile market; price; influencing factors |
| УДК: | 339.13.017:629.331(477) |
| Бібліографічний опис: | Стасюк Б. Б. Аналіз тенденцій функціонування локального ринку автомобільних аксесуарів / Б. Б. Стасюк // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2025. - Вип. 2(110). - С. 265-274. |
| Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2025 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2025 Видання університету |
| Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
| Дата внесення: | 20 Жов 2025 13:47 |
| Останні зміни: | 20 Жов 2025 13:47 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34209 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень