ВПЛИВ CRM-СИСТЕМ НА УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Стасюк, Б. Б. та Котик, О. В. та Свобода, М. Ф. (2025) ВПЛИВ CRM-СИСТЕМ НА УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(110)). с. 275-287.

[img] Text
Ve11023.pdf

Download(315kB)

Анотація

Використання CRM-систем як інструменту оновлення роботи та діяльності підприємства веде до змін в постановці довгострокових завдань та цілей, тобто стратегій поведінки бізнесу чи підприємства. Адже з’являються нові можливості комунікаційної взаємодії з клієнтами, швидкості обробки даних, цілісної картини дій та результатів працівників і можливості аналізу ефективності процесів та їх дієвості на певному етапі діяльності. Тобто застосування CRM-систем на підприємстві стає впливовим фактором для трансформації бачення бізнес-поведінки на перспективу, що формує нові орієнтири для перерозподілу зусиль чи ресурсів в процесі руху до основної мети – місії підприємства. У дослідженні розглядається роль CRM-систем як ключового інструменту в сучасному бізнес-середовищі, орієнтованому на клієнта. Функціональні можливості CRM у зібранні, збереженні та аналізі даних про уподобання і поведінку клієнтів, а також вплив аналітики даних на прийняття стратегічних управлінських рішень. Виконано опис переваг застосування CRM для оптимізації бізнес-процесів, побудови ефективної клієнтської взаємодії та формування конкурентних переваг у глобальному середовищі для стратегій розвитку підприємства, адже CRM дає можливість не тільки автоматизувати операційні дії оперативного характеру, а й системно зберігати інформацію за різні періоди, наприклад роки, або інші важливі цикли. Це дозволяє провести аналітичні дослідження за тривалий час та виявити залежності або впливи важливих факторів на ефективність роботи працівника, підрозділу та й підприємства в цілому, що в свою чергу є джерелом інформації для корегування стратегії розвитку підприємства. Розглянуто поширені CRM-системи, які активно використовуються в Україні та за її межами. Проаналізовано функціональні можливості цих систем їх переваги та недоліки, вартість впровадження. Аргументовано пропозиції щодо доцільності використання тих чи інших видів CRM-систем на підприємствах залежно від їх величини та оборотів.

Title in English

MPACT OF CRM SYSTEMS ON MANAGERIAL DECISIONS IN STRATEGIC ENTERPRISE DEVELOPMENT

English abstract

The implementation of CRM systems as a tool for modernizing enterprise operations and activities leads to adjustments in the formulation of long-term goals and objectives, i.e., business or corporate strategies. CRM introduces new opportunities for customer interaction, accelerates data processing, provides a comprehensive overview of employee performance, and enables the evaluation of process efficiency at various stages of activity. In this sense, the use of CRM systems becomes a significant factor in transforming the enterprise’s strategic vision and redefining benchmarks for redistributing efforts and resources in pursuit of its primary mission. This study explores the role of CRM systems as a key instrument in today’s customer-oriented business environment. It highlights the functional capabilities of CRM in collecting, storing, and analyzing customer data, as well as the influence of data analytics on strategic decision-making. The advantages of CRM implementation for optimizing business processes, fostering effective customer relationships, and building competitive advantages in the global marketplace are discussed. Importantly, CRM enables not only the automation of operational processes but also the systematic accumulation of information over extended periods, such as years or business cycles. This long-term data storage facilitates analytical research, allowing the identification of dependencies and critical factors influencing employee, departmental, and overall enterprise performance. Consequently, CRM serves as an essential source of information for refining enterprise development strategies. The study also reviews widely used CRM systems actively implemented in Ukraine and internationally, analyzing their functional capabilities, strengths, weaknesses, and implementation costs. Furthermore, recommendations are substantiated regarding the suitability of different types of CRM systems for enterprises depending on their size and turnover.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: аналіз; ринок; фактори впливу; управлінські рішення; підприємство; розвиток підприємства; стратегія розвитку; CRM-системи; конкурентна перевага; analysis; market; automotive accessories; price; influencing factors; management decisions; market capacity; automotive accessories; costs; automobile market; price; influencing factors
УДК: 33.658.5
Бібліографічний опис: Стасюк Б. Б. Вплив CRM-систем на управлінські рішення стратегічного розвитку підприємства / Б. Б. Стасюк, О. В. Котик, М. Ф. Свобода // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2025. - Вип. 2(110). - С. 275-287.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2025 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2025
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 20 Жов 2025 13:47
Останні зміни: 20 Жов 2025 13:47
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34211
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року