Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання.

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07/09-303М Попко, О. В. та Веретін, Л. С. (2025) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07_09-303М.pdf

Download(724kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Додаткова інформація: попередня версія методичних вказівок 06-13-178
Ключові слова: 07/09-303М, маркетингове ціноутворення
Шифр: 07/09-303М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Т. В. Мирон
Дата внесення: 21 Жов 2025 07:38
Останні зміни: 21 Жов 2025 07:38
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34243
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року