07/09-200S Мальчик, М. В. та Хомич, В. М. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності D5 «Маркетинг». [Силабус]
|
Text
07-09-200S.pdf Download(2MB) |
Анотація
Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок здобувачами вищої освіти ОР Бакалавр щодо розуміння та роботи з основними концепціями, принципами та функціями маркетингу, способами аналізу ринку, споживчих потреб, формулювати маркетингові стратегії та оцінювати їх ефективність. Завдання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» – вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Title in English
SYLABUS ENTRY TO SPECIALTY ФП 1 Code in Educational Program Educational level: bachelor's (first) D Field of knowledge: Business, Administration and Law D5 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
| Тип елементу : | Силабус |
|---|---|
| Ключові слова: | 07/09-200S, вступ до спеціальності |
| Шифр: | 07/09-200S |
| Тематики: | Шифр галузі знань > D Бізнес, адміністрування та право Шифр галузі знань > D Бізнес, адміністрування та право > D5 Маркетинг |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
| Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
| Дата внесення: | 12 Лист 2025 10:35 |
| Останні зміни: | 12 Лист 2025 10:35 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34861 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень