Курсик, Є. В. (2024) Особливості організації роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному у період дії воєнного стану. [Другий (магістерський) рівень освіти]
|
Text
Курсик Є. МСз-21м 2024.pdf Download(4MB) |
Анотація
Виконала студентка 2 курсу групи МСз-21м, спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування", освітня програма "Місцеве самоврядування" Є.В.Курсик Організація надання адміністративних послуг є важливим елементом взаємодії між державою та громадянами. Ефективність та якість надання цих послуг значною мірою визначають рівень довіри громадян до державних інституцій, сприяють розвитку правової держави, підвищують економічну стабільність та соціальну справедливість. В Україні система надання адміністративних послуг переживає значні трансформації, які обумовлені впровадженням цифрових технологій та прагненням до відповідності європейським стандартам. Центри надання адміністративних послуг є важливою складовою державного управління, яка забезпечує громадянам доступ до якісних послуг, що надаються у зручних умовах, швидко, професійно та прозоро. Згідно з інформацією Міністерства цифрової трансформації створено 5203 точки доступу громадян до адміністративних послуг, а саме: 1350 – ЦНАП; 149 – територіальні підрозділи; 3134 – віддалені робочі місця; 43 – мобільні ЦНАП. Запровадження воєнного стану в Україні внаслідок військової агресії російської федерації створило нові виклики для функціонування Центрів надання адміністративних послуг. У цих умовах виникла потреба у швидкому адаптуванні організації роботи центрів до зміненої безпекової ситуації, забезпеченні безперервності надання послуг, а також у впровадженні інноваційних підходів, які дозволяють задовольнити потреби громадян у надзвичайних ситуаціях. Винятком не став і Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному (далі - ЦНАП у місті Рівному), який ні на день не припинив свою роботу. А навпаки, акумулював всі свої ресурси, щоб забезпечити громадянам належний доступ до адміністративних послуг. Зокрема, з перших днів війни, для прийому внутрішньо переміщених осіб було залучено 4 усіх адміністраторів Центру та видано близько 20 000 довідок. Ще одним з викликів стало створення єдиного зручного адмінсервісу «Ветеран» для учасників бойових дій, ветеранів та їх сімей, а також сімей загиблих захисників. Слід зазначити, що належне функціонування системи надання адміністративних послуг, саме в період дії військового стану, вимагає розроблення заходів, спрямованих на розвиток і впровадження сучасних інформаційних технологій, систем кіберзахисту інформації та нових напрямків в цифровому розвитку громади.
| Тип елементу : | Другий (магістерський) рівень освіти |
|---|---|
| Ключові слова: | центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), організаційні засади та нормативно-правова база діяльності, віддалене робоче місце, сервіс «Мобільний адміністратор» |
| Тематики: | Наукова робота студента |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту та публічного врядування |
| Користувач, що депонує: | Т. В. Мирон |
| Дата внесення: | 18 Лист 2025 08:03 |
| Останні зміни: | 18 Лист 2025 08:03 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34991 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень